Film: Smidiga som Kylskåp

använd www.photobucket.com?

där får filmer vara 100mb och man kan dessutom ladda upp hur många foton som helst

fy faaan de går ju lika fort som en snigel i ett jävla anus på ohotobucket elr va de heter

men endå jag e ju med så:P

peace

jaa olle och petter det var bara dom som va bra dom andra söög hårt också kan ni skita i : inlines bilderna och när ni hoppar ner från mattan med en skateboard :P

inte lite segt att göra en 11min lång film i MOVIEMAKER det hakar fast sig hela tin ju :P

tur att jag inte valde rapidshare så jag slapp bli ännu mer utråkad än vad jag redan var.!_

ärligt talat så SÖG den...inge illa menat petter själva filmen e bra men min del e fucked jag flaxar som en fillefax å bara typ tre trick b-flip 540 lincoln men jag håller med oscarkellner att bara petter å olles del va bra mwn nästa film blir mkt bätre för då e de skider ju:Dhejdå

peace

fan va tråkig den blev när ni höll på skateboarden hela tiden ner för mattaan och alla jävla cp bilder.... låtarna va sämst

det vart ju inte direkt dom bästa tricken men jag kan inte förstå vad som är så svårt med att köra över en gräsplätt me inlinesen, ja har gjort de flera gånger med mina noob inlines

OScratchO sa:
det vart ju inte direkt dom bästa tricken men jag kan inte förstå vad som är så svårt med att köra över en gräsplätt me inlinesen, ja har gjort de flera gånger med mina noob inlines
haha näe jag fulade mig bara:P,,,vi ska antagligen göra en ny film i år:)
å den kommer va mkt mkt bättre än den här:P

Tillbaka
Topp