Film:: Sommar rail!

yeah fett skönt med kamerakranen! men railet såg lite ostabilt ut .. aja vi ska fan va me nästa gång?! :)

jävligt snyggt filmat o jävligt skön rulle men ni kune ha omväxlat me några stilla kameravinklar också även om det var jävligt kul att använda kamerakranen....
annars jävligt bra och ni verkar ju ha skitkul!!!
love and peace

DavidH sa:
jävligt snyggt filmat o jävligt skön rulle men ni kune ha omväxlat me några stilla kameravinklar också även om det var jävligt kul att använda kamerakranen....
love and peace
Joo, det kan jag hålla med om men jag skulle testa att använda kranen för det va första gången jag pröva den, efter att jag byggt den färding. :)

Sjukt bra film! Riktigt coolt filmat med kranen, och skön musik.
Kan du inte lägga upp nån bild på hur kranen ser ut.

Tjo

välgjord och lite humor i. de e så d ska va. en fråga bara. var fick ni snön ifrån?

Najs sjuk känsla i filmen ju. Trevlig musik med man tröttnar på Ghetto musiken ju hmm.

Senast ändrad:
As grymt filmat o redigerat, ser ut att va as kul, ni skulle kunna ta med lite bättre trick

kanske inte den bästa åkningen men vilken filmning och redigering!!!!!!!!!!!!
grym känsla, har aldrig sett nån göra ganska "normala" railskillz så intressanta...

UNDERBART!!!!!!!

mmmmmmmmmmmmmmmm najs skön film bra klipt bra vinklar bra musik det enda dåliga var att de va samma hela tiden några tails, 270 ofs,270 ons hade gjort det a halelulia moment. haha!
ja åkte också i helgen fast i gbg på två rails ett upp down och ett helt "rakt"
railsen står färdigbygda frölundaborg brevid ishallen

M_smith sa:
mmmmmmmmmmmmmmmm najs skön film bra klipt bra vinklar bra musik det enda dåliga var att de va samma hela tiden några tails, 270 ofs,270 ons hade gjort det a halelulia moment. haha!
ja åkte också i helgen fast i gbg på två rails ett upp down och ett helt "rakt"
railsen står färdigbygda frölundaborg brevid ishallen
eyy maxi tha taxi! vi ställer ut railet på gräset nästa gång!
ONTOPIC! lite 270 och switchups skulle inte sitta fel! men kamerakranen var guld!

lampdaniel sa:
DavidH sa:
love and peace
Joo, det kan jag hålla med om men jag skulle testa att använda kranen för det va första gången jag pröva den, efter att jag byggt den färding. :)
ha jag förstod att det var första gången, då e man extra ivrig:P;) men fett hur jorde du den? skriv i min gb!
peace

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp