[FILM] Studsmatta. Cork 720?

HannesK

Ny medlem
Hej. Jag vill veta vad det är jag gör. är det en cork 720 eller inverterad 720? Och isåfall vad är skillnaden mellan cork och inverterat?

Lägg märke till hur bra hoppen passar till rhytmen i mitten av filmen!

Jag lärde mig att snurra på detta sättet idag.

cork är med mindre än 90 graders lutning
inverterat (dspin) är mer än 90 graders lutning

så kan man sammanfatta det

det är en blandning du gör på filmen tycker jag

BIO någon? "tomten va vist far till alla barnen" visas...

svårt att säga,, den är lite flaxig och jagvet inte vad jag skulle kallade..

sjukt skön edit, hahah

Vet inte, lite otydlig bio 7:a skulle ja tro.

Men jobba på den o försök att få den cleant så in i norden! senn skicka in den igen så får du nog ett mer exakt svar av dom flesta

inte fan är det en cork iaf, mer bio isof. JAg skulle sagt biospin 900.

Cork och inverterad. vad har du fått det ifrån. en cork 720 är en inverterad 720. inverterat är när man lägger in nån slags "volt" i snurren. (hacka inte på mej jag vet att man aldrig är uppochner i en cork 720 så det är ingen volt men jag hittade inget annats ord.)

Om du kastar dej bakåt/sidan så blir det cork

Jag är väll ingen mästare på sådant, men nog är det där en cork/dspin. Fast det lutar mer år Dspin hållet. Så vitt jag ser så är åkaren aldrig upp och ned (fötterna övanför huvudet, horisontellt sett) detta innebär att det måste vara cork eller dspin. Ingen av dessa trick är inverterade. Dessutom så undrar jag över vad folk har fått "inverterad cork" ifrån. Om en snurr är inverterad så är det ju iallafall ingen cork, en cork har en ca lutning på 20-70 grader i förhållande till marken. Sen så är ju, enligt mig iallafall, bio helt ur fråga. Han snurrar ju "bakåt". En bio är, så att säga, "tiltad" frammåt med ungefär samma lutning som en cork.

Detta är min åsikt i frågan. Ta det som ni vill. Så skit ner er nu så hörs vi sen. Hej!

Läger upp en cork 720 så kan du jämföra. du slänger dej mer framåt/sidan än på en cork 720.

kanske inte har laddats upp riktigt än men den ska snart funka

Senast ändrad:
Japaner sa:
Läger upp en cork 720 så kan du jämföra. du slänger dej mer framåt/sidan än på en cork 720.

kanske inte har laddats upp riktigt än men den ska snart funka
gud så duktig du va...

eftersom som du kastar dig framåt så blir det en bio istälelt för cork

Tillbaka
Topp