Film: Studsmatte Film - Lets Try

okej sett den nu!! jobbigt som faan när de svartnar efter varje jävla hopp! dålig musik å onödigt ful jordhög:P annars bra speed å inte helt åt helvete me vinklarna!;)

jobba på!

Oggo den första 360 truckdrivern du gör är fet :) Helt raka ben :) Fina bakåtvolter också :)

Keep up the good work

Alex

HAHA kan inte alla sluta döpa sina inlägg likadant? det finns 3 inlägg som heter studsmatte film.. å den blev då den fjärde!.. kan man inte skriva typ "helgesn studsmatte film" eller ni kunde ha skrivigt "studsmatte film-lets try" så man vet vilka filmer som är vilka:P

alldelles vet jag väl inte, är 50 mbs gräns där. så om drar ner lite på kvalitén i vegas då du renderar så borde det inte vara något problem, fast du kanske använder wmm :P

hahaha herregud! det är väll nåra volter som är snygga..men seriöst? graba å fjolla!? å vad fan är det för nån jävla ko-skit ni hoppar i!?...annars helt ok ;) haha

Nillen sa:
hahaha herregud! det är väll nåra volter som är snygga..men seriöst? graba å fjolla!? å vad fan är det för nån jävla ko-skit ni hoppar i!?...annars helt ok ;) haha
Vadå ko skit dt e en maskhög!

jag är bättre än er ÖÖÖÖHH!!!! WOOO!!! nej jag måste verkligen skicka in en film och visa hur det ska gå till

jo jag måste också skicka in film jag lägger 180!!!:O

Jävligt sjyst snygga volter och så.

Men ÄRLIGT talat gubbs fan en jordhög vafan landa fakie lr?? nä lägg ner med jordhög och skit

Stenman: Shit villken attityd, tagga ner. Killen frågade ju tillochmed om han hade fel, så lugna dig!

Tankar eran film nu, hoppas den går att se på Windows Media Player för sitter på en annans dator..

Tillbaka
Topp