Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Elements är ett förenklat aleternativ till Pro, mindre effekter och inställningsmöjligheter...betydligt billigare.noppen sa:Är adobe premiere elements ett bra prog för redigereing?
Det finns nog en hel del som inte håller med dig, har använt både Final Cut och Premiere Pro i både skolan och på jobb och föredrar lätt Premiere!alwaysCrash sa:FINAL CUT PRO är det bästa , ligger på 15 000 kr, fungerar ändast till mac,
jag kör på final cut, installera de igår har ej testat det än![]()
andas :Pjeppenator sa:adobe premiere.. fick det av en polare så jag slapp pröjsa:P.. funkar skitbra och är jävligt kul när man lärt sig.. kan va krångligt i början, men vad är inte de? :P
INTE INTE INTE INTEINTE INTEWITMatrix sa:Bästa: Adobe Priemier Pro (PC) eller Final Cut Studio (Mac)
Prisvärd: Hur är det med Video Vegas?
Jag fick den också gratis, men inte på ett så "hederligt" sätt, hehe.jeppenator sa:adobe premiere.. fick det av en polare så jag slapp pröjsa:P.. funkar skitbra och är jävligt kul när man lärt sig.. kan va krångligt i början, men vad är inte de? :P