krrilleeee
Ny medlem
Flatspin på studsmatta? Film tack!
flatspin är väll inte så svårt?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Klart det går är du dum eller!?Noamaan sa:men snälla... alltså jag är förmodligen bäst på studsmatta här på freeride och jag vet att det inte går... fattar inte vad alla bråkar omjohan-backman sa:bara för att du inte kan behöver de inte vara omöjligt!!Noamaan sa:lol är ni dumma eller? det går inte.
Lås tråden plz
Jag tror inte han vet hur en flatspin ser ut.. om han nu gör det så vill jag att han beskriver hur de funkar?MartiiNo sa:det där är en solklar flatspin, du blandar så fall ihop det med ett annat trick..Noamaan sa:ha! det där är ingen flatspin + att han bailar.
okej men ska sätta den försttrue sa:Länka dubbeln! med en 180!
testa igen.. tillslut sitter deHeenka sa:ja försökte själv på detta trick igår men gick tyvärr inte så bra![]()
pff, ofta, tar dejj reverse yooooe,....Noamaan sa:men snälla... alltså jag är förmodligen bäst på studsmatta här på freeride och jag vet att det inte går... fattar inte vad alla bråkar omjohan-backman sa:bara för att du inte kan behöver de inte vara omöjligt!!Noamaan sa:lol är ni dumma eller? det går inte.
Lås tråden plz
tycker inte de ser ut som flatspinen som e på denna film. din ser mer ut att vara voltPalovaara sa:titta på.. en dags studsmatta ..där drar jag flatspin 2 gånger
Fan vad kaxig man kan vara då, om du itne sätter flatspin på studsmatta så lär du inte vara bäst på freeride. Finns säkert många här som drar båda kngaroo o vanlig flat.Noamaan sa:men snälla... alltså jag är förmodligen bäst på studsmatta här på freeride och jag vet att det inte går... fattar inte vad alla bråkar omjohan-backman sa:bara för att du inte kan behöver de inte vara omöjligt!!Noamaan sa:lol är ni dumma eller? det går inte.
Lås tråden plz
va de lätt?andre_dalkarl sa:jag klarade flat 5 idag ja me!! kanske de blir kangaroo inan sommarn e slut!
de va lätt bara man kom på knixet efter halva rotationen.carl_d sa:va de lätt?andre_dalkarl sa:jag klarade flat 5 idag ja me!! kanske de blir kangaroo inan sommarn e slut!
film tack!bostromtom sa:Det gör jag på marken
"knixet" för mejj var att hur ja skulle ta i, och slänga mejj, sen gick rästen av rotationen på av sig självandre_dalkarl sa:de va lätt bara man kom på knixet efter halva rotationen.carl_d sa:va de lätt?andre_dalkarl sa:jag klarade flat 5 idag ja me!! kanske de blir kangaroo inan sommarn e slut!
Kan du vara vänlig att lägga upp en film där någon sätter/roterar en flatspin enligt din mening? vilket redskap man använder spelar ingen roll(skidor, inlines mm)Noamaan sa:ha! det där är ingen flatspin + att han bailar.
Det kanske var medvetet höhöTernsj0 sa:Hahahaha fibberjibber hur lyckas du? 10 likadana posts :P haha