flest rotationer?

thom8

Medlem
flest rotationer?
tja jeppe,

jag har filmen med han som gör 1800, men det e inte snyggt ingen stil alls, långt ifrån 360 critical straight legs ;)

men såna som inte e jibbers, såna som kör sån där freestyle skit som dom kör i os verkar ju kunna snurra hur mkt som helst ..

flest rotationer?
fan thome adda min msn! Jason_qreen@hotmail.com alla andra som kan tänkas skicka coola snurrar å annat coolt..förresten! är det nån som vet om dom har satt trippel backflip än? inte på såndär fjoll frestyle som dom kör i os utan i ofpist eller park? lägg gärna upp eller skicka! tack på förhand!

flest rotationer?
är det någon som har nått videoklipp med någon som snurrar över 1440? har sett när tj schiller gör en swich 1440 mutegrab! finns det någon annan uber snurr på film? eller någon som vet vad rekordet för flest snurrar ligger på? länka görna klipp här under

flest rotationer?
jag har sett en film där en gör 1800. men tyvärr så funkar inte länken. den fanns på ns men den försvann.

flest rotationer?
Skicka spinnar och skit till mig på hogizz@hotmail.com
Kan vara allt möjligt freestyle, jib, park osv

flest rotationer?
jag såg nån film för ett bra tag sen med ett klipp från typ NM i riksgränsen från 1994 eller nåt sånt... då var det en kille som bara gick på spinn o snurrade 1800.... inte för att det var snyggt men coolt är det ju ändå... :P

flest rotationer?
ingen som har nått annat tokigt klipp? såg en dubbel mctwist förut... nån som kan länka sånna juka trix till denhär tråden?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp