FÖR mkt REKLAM!

Ashtraymofucku

Aktiv medlem
FÖR mkt REKLAM!
Nu flippar freeride ur tycker jag med reklam alltså.. speciellt när de här skiten från discovery kmr i början på varenda videoklipp man ska se här på freeride! Snart består väll mer än hälften av freerides innehåll av reklam? tkr det är så störande, de känns som att när man kommer in på freeride så ere en enda stor reklam sajt, håller ni med mig?

FÖR mkt REKLAM!
men utan reklamen kan freeride inte drivas, vem skulle betala för alla utgifter?
visst är videoklippen en överdrift.. men resten stör jag mig inget på..
så kan man få bort discovery reklamen vore allt som vanligt..

borde finnas en "donera till freeride" funktion istället.. eller nått i den stilen.. så kanske man kan slippa videoklipp reklamen

FÖR mkt REKLAM!
precis jeppe visst måste de va reklam men de som stör mig mest å nästan bara e ju discovery reklamen på videoklippen, trodde de va ett skämt först

FÖR mkt REKLAM!
Den vanliga reklamen gör ju inget.. Ser man ju på varenda sida så den är man van vid, men videoreklamen är riktigt störande! Bort med den!

FÖR mkt REKLAM!
Klart dom ska ha reklam! Ju mer reklam dom har desto mer pengar kan dom leka med och sidan blir bara bättre.

FÖR mkt REKLAM!
Inget jag upplever som störande, vänta 3 sek så är reklamen över. Mer reklam = utveckling för freeride! :)

"borde finnas en "donera till freeride" funktion istället.. eller nått i den stilen.. så kanske man kan slippa videoklipp reklamen" Finns det några som är villiga att donera en slant så visst men tror inte på den idén, bättre att köra på som vanligt med all reklam! :)

Senast ändrad:
FÖR mkt REKLAM!
ju mer reklam desto bättre i och med att freeride får pengar och kan utveckla sidan, men att den ligger i videoklippen är riktigt iriiterande, inte för att den är så lång men efter att ha sett den ett antal gånger blir man ganska irriterad.

FÖR mkt REKLAM!
TheFibretech sa:
ju mer reklam desto bättre i och med att freeride får pengar och kan utveckla sidan, men att den ligger i videoklippen är riktigt iriiterande, inte för att den är så lång men efter att ha sett den ett antal gånger blir man ganska irriterad.
Bullshit, freeride utvecklas inte ett skit pga av reklamen... de bra men väldigt få nya funktioner vi fått kommer inte pga av pengar utan av att freerides medlemmar kommit med bra idéer och förslag.

FÖR mkt REKLAM!
felix sa:
TheFibretech sa:
Bullshit, freeride utvecklas inte ett skit pga av reklamen... de bra men väldigt få nya funktioner vi fått kommer inte pga av pengar utan av att freerides medlemmar kommit med bra idéer och förslag.
tänk positivt, något måste väl freeride få ut av all reklam!

peace,

FÖR mkt REKLAM!
Vi borde skaffa skatt på Fr. Desom inte betalar kastas ut och vi har ett eget land.

De är jätte låg skatt så vi riskerar mycket lågkonjukturer men det är ju värt!
Fatta va härligt ett helt land med enbart saker som intresserar en.

Medlem avgift bör införskaffas!

FÖR mkt REKLAM!
Hur tror ni tex att dom skulle kunna resa runt i världen och göra nya bra avsnitt till FreerideTV om dom inte hade nån reklam ? -.-

FÖR mkt REKLAM!
Tmaister sa:
Hur tror ni tex att dom skulle kunna resa runt i världen och göra nya bra avsnitt till FreerideTV om dom inte hade nån reklam ? -.-
Dom inslagen har jag missat... kan du tipsa mig om något avsnitt där freeride reser runt i världen och gör freerideTiVi? :-)

FÖR mkt REKLAM!
felix sa:
TheFibretech sa:
Det blir ivart fall inte sämre. Det måste finnas något positivt som reklamen bidrar med annars hade man struntat i den, vad vet jag. Att irritera sig över en kort reklamsnutt känns lite larvigt, bara personer som sitter på Freeride 24/7 som kan klaga på sånt.

Senast ändrad:
FÖR mkt REKLAM!
felix sa:
TheFibretech sa:
Som i sin tur kräver tid och pengar att genomföra ;-)

FÖR mkt REKLAM!
KAFTEN och sluta skapa tradar dar ni gnaller om reklamen.. Fan va lojliga alla ar, det ar val fan inte hela varlden.

FÖR mkt REKLAM!
jens8703 sa:
KAFTEN och sluta skapa tradar dar ni gnaller om reklamen.. Fan va lojliga alla ar, det ar val fan inte hela varlden.
haha menar det! sluta klaga på allt hela tiden.. klart dom måste har reklam för att få dom pengar som behövs så att sidan kan vara uppe och så den blir bättre och bättre!

FÖR mkt REKLAM!
Alternativet till reklam är att ta ut medlemsavgifter istället. Hur många av Er tycker det låter lockande?

Som komplement till reklamen tycker jag en skänkenslant-funktion inte är så dum idé

Sluta gnäll, nu är det lunch.

FÖR mkt REKLAM!
Vurpollon sa:
Alternativet till reklam är att ta ut medlemsavgifter istället. Hur många av Er tycker det låter lockande?

Som komplement till reklamen tycker jag en skänkenslant-funktion inte är så dum idé

Sluta gnäll, nu är det lunch.
Freeride "Goldmember" 20 kr i mànaden. Ingen reklam i filmerna, mer kort i albumet, 2 extra varningar innan man blir avstängd om man inte kunnat hàlla sina känslor inom accepterat tillstànd.

Skämt o sido varför inte. Alla intäkter hjälper till att hàlla kvaliten uppe.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp