Förbannad!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

dif_89

Ny medlem
Förbannad!
Nu blir jag fan riktigt jävla förbannad, alla säger att alla som typ har stav fel som några har här på freeride kallar dom för typ sär barn osv. vissa har fan skrivproblem och det får man fan ta och respektera. alla klagar på att många stavar ordet säsong fel. med bara så ni vet är Freeride en extremsport sida ingen jävla svenska lektion. Många skidfantaster skiter i skolan och bara sattsar på skidor. det kan vaara en anledning varför inte alla kan stava så bra, vissa har även dysleci eller hur fan det nu stavas:P ajg är själv lite dålig på att stava vissa saker rätt som ni märker, men jag gilalr fortfarande skidor och jag är inget mongo för det. Eller ni kanske tycker jag är helt ute och cyklar men så här tycker då jag iaf

Senast ändrad:
Förbannad!
Helt rätt.. men du stava fel på.. haha skojja:D (Y)

Förbannad!
De kallas inte för "sär barn", de kallas för särskrivare.

Förbannad!
haha.. helt rätt.. men när man ser ordet sesång flera miljoner gånger så kan nog vissa lätt överreagera.. men nu kanske du vet att de heter säsång å så slipper du bli rättad av folk?

Förbannad!
för en gång håller jag helt med dej dif ..

spela roll hur man stavar samma sak som om det skulle spela roll vilket språk man kommer ifrån eller hur man ser ut :/

en egens val hur man stavar och så och ingen ska försöka ändra på det !

peace

Förbannad!
Okej, jag vet att jag petat på säsong-stavfel ett par gånger. Om något tagit illa upp så ber jag om ursäkt...
Har dock aldrig kallat någon särbarn på grund av något stavfel...
Fan jag skriver massa fel, gick ut p:an med 310p och när jag kom till fymnasiet sa svenskaläraren där att jag hade dyslexi?

Men se det från den ljusa sidan, du lär aldrig stava fel på säsong igen ;) (sry)

Förbannad!
dif_89 sa:
eller tycker ni jag är helt ute och cyklar?
Ja. Det finns rätt många här i världen som både kan stava rätt och utöva extremsport. Väldigt många till och med. Till exempel både Jon Olsson och Jacob Wester kan skriva och stava utan att framstå som de lågstadielever deras efterföljare de facto gör.

Förbannad!
Tycker vi borde byta ut alla smeknamn från särbarn till Djurgårdare. PS. Nu när du slagit upp hur Säsong stavas kanske du borde uppdatera din profil. Du kanske samtidigt borde tänka på att man ALDRIG särskriver i svenskan.

ps. AIK! ds.

Förbannad!
dif_89, Varför skrev du "tönt lillen" och sedan blockerade mig?

Vad får dig att tro att jag är mindre än dig?

Förbannad!
Tycker att folk borde lära sig att stava, vissa inlägg är knappt läsbara.

Förbannad!
alltså alla kan stava fel någon gång... Fasst man kan ju läsa igenom vad man har skrivit så att det inte är helt knasigt!

Förbannad!
stoffe_H sa:
alltså alla kan stava fel någon gång... Fasst man kan ju läsa igenom vad man har skrivit så att det inte är helt knasigt!
ja det kan man ju göra. och om man hade gjort det så hade man sett att det stod "Fasst", fast det stavas "Fast" ;)

Förbannad!
Nu försöker de flesta hära vara en ängel å hålla med åså, (självklart får ni tycka vad ni vill) självklart håller jag med men jag har åxå rättat många stavfel, skriver fel själv ibland men jag tror aldrig jag har dampat på ngn som stavat fel helt fel metod. dom som får damp över ett stavfel har inget här på freeride elr någon annan chattsida elr ngt att göra de är bara att rätta dom å inte få damp över de! ajja bra tråd iaf bra att du tar upp de ! =bb Vill ni rätta, rätta då men få inte ett sykbryt över ett stavfel! =bb

//HTI*

Förbannad!
QK sa:
Tycker vi borde byta ut alla smeknamn från särbarn till Djurgårdare. PS. Nu när du slagit upp hur Säsong stavas kanske du borde uppdatera din profil. Du kanske samtidigt borde tänka på att man ALDRIG särskriver i svenskan.

ps. AIK! ds.
Det verkar ju helt galet eftersom alla vet att AIKare har något fel i huvudet.
PS. Från hjärtat GRATTIS BAJEN!!! DS.

Förbannad!
det som är jobbigast är inte att folk stavarfel utan när folk inte sätter ut punkt komma och fråge tecken ibland får man sitta jättelängen och lista ut vad personen menar är det här en fråga eller påstående till exempel eller vad tycker ni

Förbannad!
dif_89 sa:
Nu blir jag fan riktigt jävla förbannad, alla säger att alla som typ har stav fel som några har här på freeride kallar dom för typ sär barn osv. vissa har fan skrivproblem och det får man fan ta och respektera. alla klagar på att många stavar ordet säsong fel. med bara så ni vet är Freeride en extremsport sida ingen jävla svenska lektion. Många skidfantaster skiter i skolan och bara sattsar på skidor. det kan vaara en anledning varför inte alla kan stava så bra, vissa har även dysleci eller hur fan det nu stavas:P ajg är själv lite dålig på att stava vissa saker rätt som ni märker, men jag gilalr fortfarande skidor och jag är inget mongo för det. Eller ni kanske tycker jag är helt ute och cyklar men så här tycker då jag iaf
Haha, du kanske missuppfattat det där.
Dom flesta skriver "Särskrivare" och inte sär barn. Efter en punkt ska du alltid börja med en STOR bokstav!

Du kanske menade "Men bara så ni vet" för "med bara så ni vet" låter väldigt konstigt!
Jag hade inga problem med att läsa din text, och förstår vad du vill komma fram till men jag kan rekomendera en titt på http://www.dyslexi.info/ där du kan få tips och råd om fortsatta särskrivningar.

Sätt gärna in lite mellanrum i din text också, att läsa den som den är nu blir både jobbigt och ansträngande. Dessutom får du bara (enligt riktigt svenska) bara använda tecknet komma "," EN gång i dina meningar. Därefter ska punkt "." komma.

Om du inte förstår vad jag vill säga med detta hänvisar jag fortfarande till http://www.dyslexi.info/ där du kan få ännu mer inoformation om hur du ska särskriva!

Bra att du ialafall kan stava till Säsong, tyvärr skriver många Sessong eller liknande men man förstår ialafall vad dom vill komma fram till.
Jag tycker absolut inte att du är ett mongo bara för att du särskriver en massa onödigheter, men lite mer svenska för dig skulle nog inte ta skada.

Prata med din mentor, lärare eller annan kontaktperson i skolan så kanske dom kan hjälpa dig. Annars kan du alltid höra av dig till mig så kan jag ge dig några tips/trix för en enkel betalning.

Jag bibehåller mig rätten att få fortsätta särskriva på forumet och betalning kan ske via paypalkonto. 72248!

Vänliga Hälsningar från din BigAir!

Redigering:
Riktigt Svenska = Riktig
inoformation = information

Ska även tillägga att ni är väkommen att kritisera mig på bästa sätt, gör det DOCK på ett sätt utan särskrivningar och med riktiga argument!

Senast ändrad:
Förbannad!
Okej, vi fattar poängen.
Ni kan inte stava, är allmänt obegåvade och har, fullt förståeligt, grova komplex för det. Jag personligen stör mig mycket på felstavade inlägg men jag stör mig oändligt mycket mer på de klent begåvade förmågor som ständigt försöker lägga upp en hård attityd för att döja sina tillkortakommanden. I den här tråden, och väldigt ofta, representeras dessa av Jwalerius. En ren idiot för att använda en lättförståelig svenska, inte för att jag tror att han orkar läsa så här många ord på en gång men i alla fall.
Om ni nu, ni vet vilka ni är, orkar svara så kan ni väl i alla fall FÖRSÖKA stava rätt? För så ointelligenta som ni verkat i tidigare inlägg kan ni väl inte gärna vara, ELLER?

HOLMSTRÖM

Förbannad!
Anledningen till att de flesta efterblivet författade inlägg får dryga svar, beror inte enbart på att det är svårläst och felstavat, utan att dessa inlägg till 99% dessutom bara är ren smörja. När det för sjätte dagen i rad kommer upp ett NYTT inlägg där någon frågar om det är bra fest och parkåkning i st anton, ja då tröttnar man.

Nej, jag tycker inte det är ok med inlägg som knappt går att läsa. Men man kan väl acceptera det om personen behöver hjälp, eller vill tillföra något vettigt. Detta förutsätter dock att ämnet inte redan har berörts på forumet. Och eftersom ingen provar att söka innan de postar nytt skräp, får de dock stå ut med att bli snästa åt.

Förbannad!
ekdahl sa:
Jwalerius sa:
BigAir sa:
Haha, du kanske missuppfattat det där.
Dom flesta skriver "Särskrivare" och inte sär barn. Efter en punkt ska du alltid börja med en STOR bokstav!

Du kanske menade "Men bara så ni vet" för "med bara så ni vet" låter väldigt konstigt!
Jag hade inga problem med att läsa din text, och förstår vad du vill komma fram till men jag kan rekomendera en titt på http://www.dyslexi.info/ där du kan få tips och råd om fortsatta särskrivningar.

Sätt gärna in lite mellanrum i din text också, att läsa den som den är nu blir både jobbigt och ansträngande. Dessutom får du bara (enligt riktigt svenska) bara använda tecknet komma "," EN gång i dina meningar. Därefter ska punkt "." komma.

Om du inte förstår vad jag vill säga med detta hänvisar jag fortfarande till http://www.dyslexi.info/ där du kan få ännu mer inoformation om hur du ska särskriva!

Bra att du ialafall kan stava till Säsong, tyvärr skriver många Sessong eller liknande men man förstår ialafall vad dom vill komma fram till.
Jag tycker absolut inte att du är ett mongo bara för att du särskriver en massa onödigheter, men lite mer svenska för dig skulle nog inte ta skada.

Prata med din mentor, lärare eller annan kontaktperson i skolan så kanske dom kan hjälpa dig. Annars kan du alltid höra av dig till mig så kan jag ge dig några tips/trix för en enkel betalning.

Jag bibehåller mig rätten att få fortsätta särskriva på forumet och betalning kan ske via paypalkonto. 72248!

Vänliga Hälsningar från din BigAir!
någon skjut han!
och så heter det honom :P
Du ser, även stavarkungen kan göra sina missstag ibland.
Men, en text går att göra mycket lättläsligare genom att läsa igenom den en gång och sätta in lite punkter, mellanrum och radbyten.

Jag är inte speciellt duktig på det heller och absolut inte när jag snabbsvarar, dock försöker jag alltid tänka på att få texten så lättläslig och förstående som möjligt.
Fast det jag skrev nu fattar ni vell ingeting av?

Nu ska jag gå och panta tom(glas). Hejdå!

Obs: Även tjockningstexten [ b]TEXT[/b ] kan användas för att förtydliga text.
Minus (-) mellanrummen " "
Nu förstår jag knappt själv vad jag säger så ni behöver inte ens kommentera.

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp