fotovägg

fotovägg
hejsan.

jag håller på och fixa till mitt rumm lite grann och ja skulle vilja ha en najs fotovägg med något fett skid/snö motiv. frågan lyder. vet någon vart ja kan köpa en foto tapet sm är minst 2m hög och 3m bred med ett skysst skid/snö motiv på. nu menar ja inte en bild med en grön förgrund å några halv snöiga toppar långt bort utan ja vill ha riktig vinter känsla tacksam för alla BRA svar ;)

fotovägg
Kolla i äffärer som säljer tapeter om du kan beställa eller något.. för det var väl hela väggen ska vara ett mönster och inte upprepas på varje tapet.

fotovägg
jeppenator sa:
finns väl företag som trycker tapeter?

jag tänkte göra nått liknande själv.. men inte hittat nån bra bild än
haha de va nog de smartaste ja hört jeppe ;) asså ja vet massa sidor som säljer men bara me palm motiv vill ha snö :D jobba på skid folket vill ha den NU :P

kan även säga att om du jeppe vill ha palmer mm så kolla på photowall.com dom har skyssta

fotovägg
andeniflaskan sa:
Gå in på en tapetaffär och fråga om det går att fixa, tror det går på dom flesta affärer?
jo vet har gjort de men de e snö ja vill ha inga palmer alla e så kåta i.

jon asså ja har oxå sett detta men va ska de va för kvale på bilden da ? de e inte direkt så att ja blir förföljd av en proffs fotograf me yber kameran varje da som vissa andra ;)

Tillbaka
Topp