Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
du kan cykla till mig o installera spelet som man ska för de kan säkert du medans jag e borta så kan du spela o skriva en åsikt redan typ snart, o spela tills jag kommer hem o då kan ja spela..marer sa:2% 3timmar 14minuter kvar 30kb/s maximum speed overhättad data.
min åsikt om spelet kommer inatt
word up. tyvär har jag buggat fast i min data då skiten genererar all sin minimala kapacitet till nedladdningen av demon.Pizzaaugust sa:du kan cykla till mig o installera spelet som man ska för de kan säkert du medans jag e borta så kan du spela o skriva en åsikt redan typ snart, o spela tills jag kommer hem o då kan ja spela..marer sa:2% 3timmar 14minuter kvar 30kb/s maximum speed overhättad data.
min åsikt om spelet kommer inatt
hur gör man d-spin och går de å gö cork?Robbott sa:aha du måste installera senaste directx, tanka från microsofts hemsida, den funka för mig iaf.
Vad det gäller spelet var det väl helt okej, riktigt overkligt men inte alltför. Däremot var det ganska konstiga skruvar å så det tog ett tag att lära sig.
Kommer bli nice med parkbanor dock för nu sitter rodeon och d-spinen hehe. yeeeee
Ladda ner senaste directx från microsofts hemsida och installera. funakde för mig. För övrigt är jag tyvär inte så imponerad av spelet..Hjalle_S sa:det funkar inte!!! fastän jag har laddat ner d3dx9_30 så står det att den inte hittas när jag försöker öppna spelet, Hjälp?!
neråt och högerpil blir dspinelias88 sa:hur gör man d-spin och går de å gö cork?Robbott sa:aha du måste installera senaste directx, tanka från microsofts hemsida, den funka för mig iaf.
Vad det gäller spelet var det väl helt okej, riktigt overkligt men inte alltför. Däremot var det ganska konstiga skruvar å så det tog ett tag att lära sig.
Kommer bli nice med parkbanor dock för nu sitter rodeon och d-spinen hehe. yeeeee
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN i helvete jag avinstalera hela skiten o installera om de men samma jävla prblem igen..Reine sa:Testa den gamla vanliga ritualen, installera om allting (efter komplett avinstallation)alwaysCrash sa:inte någon som har samma problem som mig?alwaysCrash sa:nu har jag installerat alla delar o så sen när ja ska starta det kommer det upp en ruta där de står FreakOut.exe har stött på ett problem och måste avslutas.
:S någon mer som stött på problemet? någon som vet vad man kan göra åt de?
Mvh Hampus
vet hur man kan fixa de ?
Inklusive direct X
Instalera om
skriv tillbaka om vad du har för dator och os om det inte fungerar!
tryck åt alla håll och och kanter med pilarnaelias88 sa:faan ja kan bara göra misty:P
nån som vet hur man gör andra grejjer, t.ex. cork
haha ska prova me deDeespin sa:tryck åt alla håll och och kanter med pilarnaelias88 sa:faan ja kan bara göra misty:P
nån som vet hur man gör andra grejjer, t.ex. cork
Grejerna brukar sparas iaf.. har nån klarat allt?Pizzaaugust sa:ja bois de e ett demo??
har gjort risky, kangaroo och sw kangaroo! nu börjar inspirationen ta slut.true sa:skitkul spel facktiskt :D någon annan som satt riskyflip?