Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gjorde som du sa och efter det rullade det på galant!Reine sa:Du behöver bara instalera det direct x som följer med spelet sedan tar du bara den här filenD-G sa:kan någon länka microsoft nya direkt x grej som man måste ha
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-f … l?d3dx9_30
Packa upp och lägg den i din x:\windows\system
så gjorde jag och då fungerar det perfekt.
jag fick oxå de:S gjorde om allt o de funka fortfarande inte?Hoodie sa:är det bara jag som har fått textmedalandet: "går ej att hitta filen .... .... om du instalerar om spelet kanske det kommer att funka" (eller nått liknande)
ok =SalwaysCrash sa:jag fick oxå de:S gjorde om allt o de funka fortfarande inte?Hoodie sa:är det bara jag som har fått textmedalandet: "går ej att hitta filen .... .... om du instalerar om spelet kanske det kommer att funka" (eller nått liknande)
jag gick till en nyare dator o ladda ner o gjorde om allt! swisch så funka de:D
hahaha, och ja tankar 60. skamm för mej xDPizzaaugust sa:ganska segt, 250 kb/s
nån som vet elle?Mattisch sa:det här programmet kunde inte startas eftersom d3dx9_30.dll inte kunde hittas. Det här problemet kanske kan rättas till genom att du installerar om programmet.
hur faan ska ja göra ?! ja har laddat hem den där d3 saken
skriv i gästboken
men om man inte har winzip elr winrar då?Reine sa:Använd winzip eller winrarNiklas_Borg sa:hur packar man upp den där d3dx9_30.dll filen???
då laddar man ner det här:PNordstrom sa:men om man inte har winzip elr winrar då?Reine sa:Använd winzip eller winrarNiklas_Borg sa:hur packar man upp den där d3dx9_30.dll filen???
bara att gå in på options sen tutorials eller va det heter så kan man stänga av det =)Samme85 sa:varje gång jag kommer till en challenge så poppar det upp en ruta typ "this is a rail challenge. press d to rail" osv.
går det att göra så man slipper den där jävla rutan?
Det står postat flera gånger tidigare i tråden!Mattisch sa:nån som vet elle?Mattisch sa:det här programmet kunde inte startas eftersom d3dx9_30.dll inte kunde hittas. Det här problemet kanske kan rättas till genom att du installerar om programmet.
hur faan ska ja göra ?! ja har laddat hem den där d3 saken
skriv i gästboken
nej men nån gång i februaridrakbajs sa:ha de riktiga spelet kommit ut en???
nån som vet????snällaliinus sa:vart ska man spara spelet?
det funkar inte för mej,, står bara "Some installtion files are corrupt.Please download a fresh copy and retry the installation." när jag ska starta det
varfan du vill, skrivbordet duger bra.. annars hårddisk c: typliinus sa:nån som vet????snällaliinus sa:vart ska man spara spelet?
det funkar inte för mej,, står bara "Some installtion files are corrupt.Please download a fresh copy and retry the installation." när jag ska starta det
varför funkar det inte då? står bara "Some installtion files are corrupt.Please download a fresh copy and retry the installation." när jag ska starta detalwaysCrash sa:varfan du vill, skrivbordet duger bra.. annars hårddisk c: typliinus sa:nån som vet????snällaliinus sa:vart ska man spara spelet?
Jag tror att jag lyckades knipa drygt 400 000p efter en väldans luftfärd med en enorm mängd trick.carl_d sa:vem har fått mest poäng på en runda?
Jag: 653 789p
å på ett hopp nånting på 300 000p
Men jag vill fortfarande spela challenge, men inte att rutan ska poppa upp varje gång jag ska hoppa..?Rydell_Himself sa:bara att gå in på options sen tutorials eller va det heter så kan man stänga av det =)Samme85 sa:varje gång jag kommer till en challenge så poppar det upp en ruta typ "this is a rail challenge. press d to rail" osv.
Stänger du av tutorials så poppar rutan inte upp men du kan fortfarande köra challenges.Samme85 sa:Men jag vill fortfarande spela challenge, men inte att rutan ska poppa upp varje gång jag ska hoppa..?Rydell_Himself sa:bara att gå in på options sen tutorials eller va det heter så kan man stänga av det =)Samme85 sa:varje gång jag kommer till en challenge så poppar det upp en ruta typ "this is a rail challenge. press d to rail" osv.
går det att få bort? för om man stänger av tutorials, så kör man väl bara "fritt"?
Om man nu får citera sig själv..Mr_Green sa:Jag tror att jag lyckades knipa drygt 400 000p efter en väldans luftfärd med en enorm mängd trick.carl_d sa:vem har fått mest poäng på en runda?
Jag: 653 789p
å på ett hopp nånting på 300 000p