Freak Out Demo ute nu, finns att tanka hem

Jämfört med SSX on tour så sög grafiken, uppdragen var cp. Upplägget var helt fel MEN verklighetstroget var det mera..
Felix - Skriv här, och på andra eftersom jag byter dator.. säger:
Alla jävla teckensnitt och dödskallar är typ coopat från ssx
Så fult
en cool sak var att dom hade surroundljud

är det bara jag som har fått textmedalandet: "går ej att hitta filen .... .... om du instalerar om spelet kanske det kommer att funka" (eller nått liknande)

Hoodie sa:
är det bara jag som har fått textmedalandet: "går ej att hitta filen .... .... om du instalerar om spelet kanske det kommer att funka" (eller nått liknande)
jag fick oxå de:S gjorde om allt o de funka fortfarande inte?

jag gick till en nyare dator o ladda ner o gjorde om allt! swisch så funka de:D

alwaysCrash sa:
Hoodie sa:
jag fick oxå de:S gjorde om allt o de funka fortfarande inte?

jag gick till en nyare dator o ladda ner o gjorde om allt! swisch så funka de:D
ok =S

ja har bara hittat 2 hyndar..

sen tycker jag att uppdragen är fett svååååår:S:S:S

när ja spelar sparas inte uppdraget efter att jag gått ur.. finns det ngn sparnings-knapp? har inte hittat den i så fall.

gaa hur gör man andra grabs?? cp kan bara göra tail, mute, safety, och lite olika specials.

hjäälp...?

det här programmet kunde inte startas eftersom d3dx9_30.dll inte kunde hittas. Det här problemet kanske kan rättas till genom att du installerar om programmet.
hur faan ska ja göra ?! ja har laddat hem den där d3 saken

skriv i gästboken

Mattisch sa:
det här programmet kunde inte startas eftersom d3dx9_30.dll inte kunde hittas. Det här problemet kanske kan rättas till genom att du installerar om programmet.
hur faan ska ja göra ?! ja har laddat hem den där d3 saken

skriv i gästboken
nån som vet elle?

PNordstrom sa:
Reine sa:
Niklas_Borg sa:
hur packar man upp den där d3dx9_30.dll filen???
Använd winzip eller winrar
men om man inte har winzip elr winrar då?
då laddar man ner det här:

http://www.download.com/3000-2250-10007677.html

sen äre bara installera , sen kommer ddl. filen att byta ikon till en massa lila böcker , bara o klicka på den o sen extract to, windows/system katalogen som man finner i utforskaren/denhär datorn/lokal hårddisk (c:) sen äre bara o bläddra till man hittar de..

de kan finnas 2 filer som heter system, 1. system 2. sytem32 (eller system2)

lägg i den som bara heter system..

sen äre bra att åka..

btw.. de är itne säkert att de är (c:) på din dator men de är de vanligaste...

varje gång jag kommer till en challenge så poppar det upp en ruta typ "this is a rail challenge. press d to rail" osv.
går det att göra så man slipper den där jävla rutan?

Samme85 sa:
varje gång jag kommer till en challenge så poppar det upp en ruta typ "this is a rail challenge. press d to rail" osv.
bara att gå in på options sen tutorials eller va det heter så kan man stänga av det =)

vart ska man spara spelet?

det funkar inte för mej,, står bara "Some installtion files are corrupt.Please download a fresh copy and retry the installation." när jag ska starta det

Senast ändrad:
alwaysCrash sa:
liinus sa:
liinus sa:
vart ska man spara spelet?

det funkar inte för mej,, står bara "Some installtion files are corrupt.Please download a fresh copy and retry the installation." när jag ska starta det
nån som vet????snälla
varfan du vill, skrivbordet duger bra.. annars hårddisk c: typ
varför funkar det inte då? står bara "Some installtion files are corrupt.Please download a fresh copy and retry the installation." när jag ska starta det

Rydell_Himself sa:
Samme85 sa:
bara att gå in på options sen tutorials eller va det heter så kan man stänga av det =)
Men jag vill fortfarande spela challenge, men inte att rutan ska poppa upp varje gång jag ska hoppa..?
går det att få bort? för om man stänger av tutorials, så kör man väl bara "fritt"?

Samme85 sa:
Rydell_Himself sa:
Samme85 sa:
Men jag vill fortfarande spela challenge, men inte att rutan ska poppa upp varje gång jag ska hoppa..?
går det att få bort? för om man stänger av tutorials, så kör man väl bara "fritt"?
Stänger du av tutorials så poppar rutan inte upp men du kan fortfarande köra challenges.

Senast ändrad:
går det inte att ladda hem spelet på nått annat ställe det fär går lite fortare???

Mr_Green sa:
carl_d sa:
vem har fått mest poäng på en runda?

Jag: 653 789p

å på ett hopp nånting på 300 000p
Jag tror att jag lyckades knipa drygt 400 000p efter en väldans luftfärd med en enorm mängd trick.
Om man nu får citera sig själv..

>>> *615299* <<< Ett enda hopp

Bildbevis:

t_W9bLZv.png

Klicka hör för en förstoring.

Tillbaka
Topp