Freak Out Demo ute nu, finns att tanka hem

94% 3timmar 14minuter kvar 30kb/s maximum speed overhättad data.
min åsikt om spelet kommer inatt

Senast ändrad:
lite dåligt att det inte finns att välja svenska som språk, eftersom det är ett svenskt spel

men annars var det är riktigt sjukt spel, riktigt skön känsla och hyffsad grafik, nice trix osv, blir kanske att köpa det

marer sa:
2% 3timmar 14minuter kvar 30kb/s maximum speed overhättad data.
du kan cykla till mig o installera spelet som man ska för de kan säkert du medans jag e borta så kan du spela o skriva en åsikt redan typ snart, o spela tills jag kommer hem o då kan ja spela..

Pizzaaugust sa:
marer sa:
2% 3timmar 14minuter kvar 30kb/s maximum speed overhättad data.
du kan cykla till mig o installera spelet som man ska för de kan säkert du medans jag e borta så kan du spela o skriva en åsikt redan typ snart, o spela tills jag kommer hem o då kan ja spela..
word up. tyvär har jag buggat fast i min data då skiten genererar all sin minimala kapacitet till nedladdningen av demon.
dock försöker jag febrilt få igång min Tour the france cykelsimulator nu i forhoppning om att det ska bli omvänd bugg så jag kan cykla innåt och då bli upponervänt utåt.

jag får alltid till det smartast när jag inte fattar vad jag skriver.
//marer proffessor i fyssologi och hästar.

bild på en liten fin backflip utan någon grab eller kors

44l0m04.jpg

http://i5.tinypic.com/44l0m04.jpg]Större bild[/url]

tog den bilden för att folk som inte spelat det än ska veta hur det ser ut

Senast redigerad av en moderator:
det funkar inte!!! fastän jag har laddat ner d3dx9_30 så står det att den inte hittas när jag försöker öppna spelet, Hjälp?!

Robbott sa:
aha du måste installera senaste directx, tanka från microsofts hemsida, den funka för mig iaf.

Vad det gäller spelet var det väl helt okej, riktigt overkligt men inte alltför. Däremot var det ganska konstiga skruvar å så det tog ett tag att lära sig.
Kommer bli nice med parkbanor dock för nu sitter rodeon och d-spinen hehe. yeeeee
hur gör man d-spin och går de å gö cork?

Hjalle_S sa:
det funkar inte!!! fastän jag har laddat ner d3dx9_30 så står det att den inte hittas när jag försöker öppna spelet, Hjälp?!
Ladda ner senaste directx från microsofts hemsida och installera. funakde för mig. För övrigt är jag tyvär inte så imponerad av spelet..

elias88 sa:
Robbott sa:
aha du måste installera senaste directx, tanka från microsofts hemsida, den funka för mig iaf.

Vad det gäller spelet var det väl helt okej, riktigt overkligt men inte alltför. Däremot var det ganska konstiga skruvar å så det tog ett tag att lära sig.
Kommer bli nice med parkbanor dock för nu sitter rodeon och d-spinen hehe. yeeeee
hur gör man d-spin och går de å gö cork?
neråt och högerpil blir dspin

cork går också att göra

Reine sa:
alwaysCrash sa:
alwaysCrash sa:
nu har jag installerat alla delar o så sen när ja ska starta det kommer det upp en ruta där de står FreakOut.exe har stött på ett problem och måste avslutas.

:S någon mer som stött på problemet? någon som vet vad man kan göra åt de?

Mvh Hampus
inte någon som har samma problem som mig?

vet hur man kan fixa de ?
Testa den gamla vanliga ritualen, installera om allting (efter komplett avinstallation)
Inklusive direct X
Instalera om

skriv tillbaka om vad du har för dator och os om det inte fungerar!
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN i helvete jag avinstalera hela skiten o installera om de men samma jävla prblem igen..

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP

jag har avinstalerat och instalerat det igen, hjälpte intee!

haha, ja de vore inte kul, men de är inte kul för mig o hjalle heller:S

Nu har ja inge mer råd o ge er om att de inte funkar ja hoppas ni får i gång de använd fantasin.

titta vilken fin bild jag fick med på en crash när jag skulle ta kort på mitt konstiga trick biocork :S

Större bild

308k3o9.jpg

Kan inte klaga på grafiken! helt OK!! men zero spelkänsla med tangentbord, blir nog underbarare på min psp sedan.

ja vafan ska man säga, ska jag vara ärlig så sög det. asdålig känsla, snön ser ju helt sjuk ut, jobbigt utformat.. nästan roligare att spela jibberish asså.

SSX on tour e ju så grymt mycket bättre på allt. blir verkligen inte att köpa de där..

Hm vet nån om man kan få in nya banor?!

OCh jag hade precis en hund kvar att hitta bara - hade gjort allt annat så cpade sig allt..

man kan tydligen inte spara allt man tar på banorna! det försvinner t o m om man bara byter kille,

Grym känsla! nu vill jag ha den riktiga versionen!!!!!!!

namnlscfvffg.jpg

Senast redigerad av en moderator:
skönt spel. kanske lite krånglit i början men man vill ju ha lite utmaningar. snygga trick också... men jag har kört jibberish så länge att när man ska landa så är jag van vid att gubben rätar till sej om man håller in mellanslag.... hihi

krävs det grymme grafikkort? min laptops kort verkar inte palla med.
kan starta det o så, men ser ingen text i menyerna... sen är det bara randigt när jag börjar med själva åkningen?

man kan sätta ner grafiken?

oops LEAF låter som virus..

visste du inte att typ var 100 som laddar ner får virus =)

en fråga, hur i tusan gör man andra grabar än mute och tail? inte lyckats än efter mass provande..

carl_d: jag gör likadant, man är van men det funkar inte så bra va? : )

Senast ändrad:
true sa:
skitkul spel facktiskt :D någon annan som satt riskyflip?
har gjort risky, kangaroo och sw kangaroo! nu börjar inspirationen ta slut.
tycker verklgein inte de är verkligt även om ssx kanske är galnare.
de e ju inte så ofta i verkligheten man kan göra dubbel rodeo 1260 av ett träd 50 meter upp i luftan och sedan landa med "perfet switch landing"

Tillbaka
Topp