Freak Out Demo ute nu, finns att tanka hem

klart det inte funkar jävla skitspel. faaaaaaaaaaaaaan
Står att det är nån fil som inte hittas i temp, nån som har samma problem?

aha du måste installera senaste directx, tanka från microsofts hemsida, den funka för mig iaf.

Vad det gäller spelet var det väl helt okej, riktigt overkligt men inte alltför. Däremot var det ganska konstiga skruvar å så det tog ett tag att lära sig.
Kommer bli nice med parkbanor dock för nu sitter rodeon och d-spinen hehe. yeeeee

man trycker där det står USA Mirror eller UK Mirror, välj själv.. :P

och de finns lite längre ner på sidan... ;D

inte för att jag e dataproffs å så...men hur packar man upp den till windows spelkatalog ? För mig låter det som nån j*vla möbel från en IKEA-katalog

är det någon som klarat allt på banan? jag klarar fan inte mer... hittar inte hiden dogs och klarar inte gapsen osv

Har klarat allt nu..
4 rail combo´n var lite tricky..

ett råd är att slå av Tutorialen, bra mycket lättare att klara t.ex gap´s då man slipper trycka på enter utan bara släppa space och låta "tyngdlagen" göra sitt..

Hittar inte hundarna, sen som sagt 4 rail combon är inte att leka med kommer allt för långt bort på sista trädet sen ahr jag problem med det där rackarns gapet till höger ibörjan.

Senast ändrad:
nu har jag installerat alla delar o så sen när ja ska starta det kommer det upp en ruta där de står FreakOut.exe har stött på ett problem och måste avslutas.

:S någon mer som stött på problemet? någon som vet vad man kan göra åt de?

Mvh Hampus

nån som kan lägga upp en torrent med spelet, tankar ca 80 kbps från den där sidan :S:/

äh det är lugnt, nu tankar jag ca 500 kbps

alwaysCrash sa:
nu har jag installerat alla delar o så sen när ja ska starta det kommer det upp en ruta där de står FreakOut.exe har stött på ett problem och måste avslutas.

Mvh Hampus
inte någon som har samma problem som mig?

vet hur man kan fixa de ?

alwaysCrash sa:
alwaysCrash sa:

Mvh Hampus
inte någon som har samma problem som mig?

vet hur man kan fixa de ?
Testa den gamla vanliga ritualen, installera om allting (efter komplett avinstallation)
Inklusive direct X
Instalera om

skriv tillbaka om vad du har för dator och os om det inte fungerar!

Senast ändrad:
fan för mig gick de ännu sämmre. "some installations file are corruped download a new,fresh.. nånting någnting.. " står de typ..,

Tillbaka
Topp