Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ganska overkligt :S?ALXX sa:stompade just in en dubbel kangaroo! stolt
film???ALXX sa:stompade just in en dubbel kangaroo! stolt
håller me, alldeles för många stenar!!ViiKen sa:någon annan än jag som tycker att det är för mkt sten o skit i backen?
blir inte de kangaroo to sw kangarooALXX sa:stompade just in en dubbel kangaroo! stolt
DET VILL JAG OCKSÅ VETA!! Tror det är Alone & Acoustic men kan fan inte komma på vilken låt.. den finns inte på myspace iaf.. gah.larre91 sa:Nån som vet vad låten heter? den som är när man precis startat spelet..![]()
men läs för fan i början av tråden så ser du hur du fixar problemet..... *suck*freppen sa:va fan de funkar ju inte jävla helvete!!!!
förstår inte hur du menar? ska man ta till höger där direkt i början eller var?WilheIm sa:nån mer än jag som har hittat till parken med feta bigjumps? på första banan så åker man till höger så mkt man kan så följer man väggen som är där och sen svänger man in till höger längre ner så kommer man dit, det är sjukt skojj!![]()
blev så för mig me någon som vet varför?D-G sa:är det bara jag som får en vit blinkade skärm när jag startar berget. + att i menu när man ser gubben sitta i fåtöljen ser jag bara hjälmen på gubben resten ser jag inte. har prövat att ändra video osv. hjälp?
tror inte det finns nån park Wille skojjar nog bara lite, men annars så får du gjärna fixa lite bild bevis på parkenCrashX sa:förstår inte hur du menar? ska man ta till höger där direkt i början eller var?WilheIm sa:nån mer än jag som har hittat till parken med feta b:Migjumps? på första banan så åker man till höger så mkt man kan så följer man väggen som är där och sen svänger man in till höger längre ner så kommer man dit, det är sjukt skojj!![]()
Jag ramlar bara ner o hittar ingen "park", hur ser den ut?![]()
är det nån som kan förklara lite tydligare än denna herre... ja har redan laddat ner winrar så de vore snällt om någon kunde förklara ganska exakt i steg vad jag ska göra för att packa upp denna fil.alwaysCrash sa:då laddar man ner det här:PNordstrom sa:men om man inte har winzip elr winrar då?Reine sa:Använd winzip eller winrar
http://www.download.com/3000-2250-10007677.html
sen äre bara installera , sen kommer ddl. filen att byta ikon till en massa lila böcker , bara o klicka på den o sen extract to, windows/system katalogen som man finner i utforskaren/denhär datorn/lokal hårddisk (csen äre bara o bläddra till man hittar de..
de kan finnas 2 filer som heter system, 1. system 2. sytem32 (eller system2)
lägg i den som bara heter system..
sen äre bra att åka..
btw.. de är itne säkert att de är (cpå din dator men de är de vanligaste...
Håller helt med jag fattar inte ett sktit av vad ni menar vore riktigt naJs ifall nån vill förklara mera nogrant eller vart jag SKA lägga den där förbannade filen... puss puss...OScratchO sa:är det nån som kan förklara lite tydligare än denna herre... ja har redan laddat ner winrar så de vore snällt om någon kunde förklara ganska exakt i steg vad jag ska göra för att packa upp denna fil.alwaysCrash sa:då laddar man ner det här:PNordstrom sa:men om man inte har winzip elr winrar då?
sen äre bara installera , sen kommer ddl. filen att byta ikon till en massa lila böcker , bara o klicka på den o sen extract to, windows/system katalogen som man finner i utforskaren/denhär datorn/lokal hårddisk (csen äre bara o bläddra till man hittar de..
sen äre bra att åka..
Samma för mig !Lindajn sa:det funkar inte för mig, den hittar typ inte d3dx9_30.dll ?
kom nu på hur man skulle göra... =D när du laggt filen i windows/system så måste du ta bort mappen som filen d3dx9_30.dll ligger i. så nu ska alltså dom ligga fritt i windows/system.freedolle sa:Håller helt med jag fattar inte ett sktit av vad ni menar vore riktigt naJs ifall nån vill förklara mera nogrant eller vart jag SKA lägga den där förbannade filen... puss puss...OScratchO sa:är det nån som kan förklara lite tydligare än denna herre... ja har redan laddat ner winrar så de vore snällt om någon kunde förklara ganska exakt i steg vad jag ska göra för att packa upp denna fil.alwaysCrash sa:då laddar man ner det här:
sen äre bra att åka..
Låten heter Adorable men alone & acoustic som sagtemilsund sa:DET VILL JAG OCKSÅ VETA!! Tror det är Alone & Acoustic men kan fan inte komma på vilken låt.. den finns inte på myspace iaf.. gah.larre91 sa:Nån som vet vad låten heter? den som är när man precis startat spelet..![]()
Har förövrigt nästan satt en Caotic Rodeo 2160 mute som gav ca 750000 p men landade lite snett så fick bara hälften :|
Om du läser här så står det till och med att du kan lägga ut dina highscores med demotmarer sa:hur kommer det sig att det folk redan har börjat dyka upp på online highscore listan?
http://www.freakout-game.com/rank.php?courseid=MOUNTAIN_2_SLOPE_1_M
har samma problem, ingen som vet nåt ??Jacke_9101 sa:va fan...det funkar inte. allt jag ser är en svart skärm (den e påslagen^^)=/