Freak Out Demo ute nu, finns att tanka hem

som vanligt går det åt hellsefyr när jag försöker med något. inget funkar, men jag försöker igen. att vara både dålig och envis är en farlig kombination.
//faceplant

någon annan än jag som tycker att det är för mkt sten o skit i backen?

Det riktiga spelet som kommer ut kommer ha mkt fler banor där det in är lika mýcket sten å shit ;)

är det bara jag som får en vit blinkade skärm när jag startar berget. + att i menu när man ser gubben sitta i fåtöljen ser jag bara hjälmen på gubben resten ser jag inte. har prövat att ändra video osv. hjälp?

larre91 sa:
Nån som vet vad låten heter? den som är när man precis startat spelet.. :)
DET VILL JAG OCKSÅ VETA!! Tror det är Alone & Acoustic men kan fan inte komma på vilken låt.. den finns inte på myspace iaf.. gah.

Har förövrigt nästan satt en Caotic Rodeo 2160 mute som gav ca 750000 p men landade lite snett så fick bara hälften :|

Senast ändrad:
nån mer än jag som har hittat till parken med feta bigjumps? på första banan så åker man till höger så mkt man kan så följer man väggen som är där och sen svänger man in till höger längre ner så kommer man dit, det är sjukt skojj! :)

WilheIm sa:
nån mer än jag som har hittat till parken med feta bigjumps? på första banan så åker man till höger så mkt man kan så följer man väggen som är där och sen svänger man in till höger längre ner så kommer man dit, det är sjukt skojj! :)
förstår inte hur du menar? ska man ta till höger där direkt i början eller var?

Jag ramlar bara ner o hittar ingen "park", hur ser den ut? :)

D-G sa:
är det bara jag som får en vit blinkade skärm när jag startar berget. + att i menu när man ser gubben sitta i fåtöljen ser jag bara hjälmen på gubben resten ser jag inte. har prövat att ändra video osv. hjälp?
blev så för mig me någon som vet varför?

CrashX sa:
WilheIm sa:
nån mer än jag som har hittat till parken med feta b:Migjumps? på första banan så åker man till höger så mkt man kan så följer man väggen som är där och sen svänger man in till höger längre ner så kommer man dit, det är sjukt skojj! :)
förstår inte hur du menar? ska man ta till höger där direkt i början eller var?

Jag ramlar bara ner o hittar ingen "park", hur ser den ut? :)
tror inte det finns nån park Wille skojjar nog bara lite, men annars så får du gjärna fixa lite bild bevis på parken:)

PS: nån som vet vad låten i början heter?DS

MVH/larre

alwaysCrash sa:
PNordstrom sa:
Reine sa:
Använd winzip eller winrar
men om man inte har winzip elr winrar då?
då laddar man ner det här:

http://www.download.com/3000-2250-10007677.html

sen äre bara installera , sen kommer ddl. filen att byta ikon till en massa lila böcker , bara o klicka på den o sen extract to, windows/system katalogen som man finner i utforskaren/denhär datorn/lokal hårddisk (c:) sen äre bara o bläddra till man hittar de..

de kan finnas 2 filer som heter system, 1. system 2. sytem32 (eller system2)

lägg i den som bara heter system..

sen äre bra att åka..

btw.. de är itne säkert att de är (c:) på din dator men de är de vanligaste...
är det nån som kan förklara lite tydligare än denna herre... ja har redan laddat ner winrar så de vore snällt om någon kunde förklara ganska exakt i steg vad jag ska göra för att packa upp denna fil.

Bra spel, till och med en gammal inbiten snowboardare fastnade för det..:D när kommer hela spelet att släppas??

OScratchO sa:
alwaysCrash sa:
PNordstrom sa:
men om man inte har winzip elr winrar då?

sen äre bara installera , sen kommer ddl. filen att byta ikon till en massa lila böcker , bara o klicka på den o sen extract to, windows/system katalogen som man finner i utforskaren/denhär datorn/lokal hårddisk (c:) sen äre bara o bläddra till man hittar de..

sen äre bra att åka..

är det nån som kan förklara lite tydligare än denna herre... ja har redan laddat ner winrar så de vore snällt om någon kunde förklara ganska exakt i steg vad jag ska göra för att packa upp denna fil.
Håller helt med jag fattar inte ett sktit av vad ni menar vore riktigt naJs ifall nån vill förklara mera nogrant eller vart jag SKA lägga den där förbannade filen... puss puss...

Är det någon som vet vad man ska göra om det kommer upp FreakOut.exe har stött på ett problem och måste avslutas?

freedolle sa:
OScratchO sa:
alwaysCrash sa:

sen äre bra att åka..

Håller helt med jag fattar inte ett sktit av vad ni menar vore riktigt naJs ifall nån vill förklara mera nogrant eller vart jag SKA lägga den där förbannade filen... puss puss...
kom nu på hur man skulle göra... =D när du laggt filen i windows/system så måste du ta bort mappen som filen d3dx9_30.dll ligger i. så nu ska alltså dom ligga fritt i windows/system.

Men jag hittar ingen J**** map som hetter windows/system ÿÿÿÿÿÿ

Vad är det för stora skillnader på demot och riktiga spelet förutom att det finns karriär och fler banor på det riktiga??? t.ex. finns det fler grabs på det riktiga??

emilsund sa:
larre91 sa:
Nån som vet vad låten heter? den som är när man precis startat spelet.. :)
DET VILL JAG OCKSÅ VETA!! Tror det är Alone & Acoustic men kan fan inte komma på vilken låt.. den finns inte på myspace iaf.. gah.

Har förövrigt nästan satt en Caotic Rodeo 2160 mute som gav ca 750000 p men landade lite snett så fick bara hälften :|
Låten heter Adorable men alone & acoustic som sagt

Tillbaka
Topp