Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
h_harlaut shreds the gnar är ett bidrag iaf..avillberg sa:siick, om det här va 1 av 4! undra vad som finns på nästa delfinaler?
Mitt bidrag! Once Upon a Time in a Winter Wonderlandavillberg sa:siick, om det här va 1 av 4! undra vad som finns på nästa delfinaler?
Javisst det är en röst till varje delfinal.felix sa:En fråga, visst har man en röst i varje deltävling?
Håller jag faktiskt med om.. kanske något att tänka på som du sa..me_syltmogul sa:Måste ju vara bättre om man skulle få 2 röster var i varje kategori per del. Alltså att man fick rösta på 2 st Park/Jibb-filmer samt 2 st Big Mountain, eftersom det är 2 filmer som ska gå vidare. Annars finns det ju risk att den andra filmen som kommer med (den med näst flest röster) inte alls är den "näst bästa". Alla kommer ju rösta på den film dom tycker är bäst men då får man ju bara vara med att påverka en av dom 2 som förhoppningsvis är dom bästa.
Kanske lite långsökt men på en sida som freeride så tror jag att det skulle vara bra. Möjligtvis något att tänka på till näste år![]()
Med kommentarer skulle alltför många integritetslösa människor endast följa strömmen och läsa kommentarer och rösta på den filmen med bäst kommentarer.bois sa:Håller jag faktiskt med om.. kanske något att tänka på som du sa..
Kommentarer är även något jag saknar.
Kan vara sant, man kan lösa det genom att kommentarerna endast är synliga efter att man röstat?H-T sa:Med kommentarer skulle alltför många integritetslösa människor endast följa strömmen och läsa kommentarer och rösta på den filmen med bäst kommentarer.bois sa:Håller jag faktiskt med om.. kanske något att tänka på som du sa..
Det är en bra idé däremot!bois sa:Kan vara sant, man kan lösa det genom att kommentarerna endast är synliga efter att man röstat?H-T sa:Med kommentarer skulle alltför många integritetslösa människor endast följa strömmen och läsa kommentarer och rösta på den filmen med bäst kommentarer.bois sa:Håller jag faktiskt med om.. kanske något att tänka på som du sa..
Ja, jag tror det iaf, ganska säker!hHarlaut sa:är det imorn man får veta vilka som gick vidare till final?
Håller med, måste kännas sjukt surt när de 2 andra finalerna hade så pass mycket lägre medelnivå. Här kunde ju nästan alla bidrag vara topp 2.Flera av bidragen jag valde bort hade jag lätt röstat på i 1:a/ 2:a delfinalen.SVENKE sa:är det bara jag som tycker att det verkar konstigt att det var så sjukt många bra i delfinal 3? menar man blir inte super imponerad av tidigare bidrag sen släpper ni det är med sjukt många bra. så hur har ni fått till det så här? lottar ni vilka som ska vara på vilken delfinal?
Ja vi lottar fram vilken delfinal varje film ska tillhöra och vi lottar fram ordningen i varje delfinal.SVENKE sa:är det bara jag som tycker att det verkar konstigt att det var så sjukt många bra i delfinal 3? menar man blir inte super imponerad av tidigare bidrag sen släpper ni det är med sjukt många bra. så hur har ni fått till det så här? lottar ni vilka som ska vara på vilken delfinal?
wöördOlaisen sa:va fan gick inte Hs Medias chillin it vidare? skönaste editen på hela FVA ju
Väldigt sant!bois sa:när finalen är avslutad sen skulle det vara riktigt intressant att se exakt hur många röster varje film har fått, dels för att se om någon vinner med stora marginal och dels för att se hur många som röstar..