Frisbee teknik

Frisbee teknik
Så där då har jag rensat tråden. LÄS forumreglerna och håller till dessa så blir allt mycket bättre...

//H

Frisbee teknik
Jaha då låste jag upp tråden efter jag hade rensat den och det tog 2 minuter så var det dags igen.

FÖLJ REGLERNA ÄR NI SNÄLLA!!!!!

//H

Frisbee teknik
ahhahahahahahaahhaahhaahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

Frisbee teknik
FPelle sa:
Ofta man blr rädd för en indier som typ: Vem kast.. (måste spela cool) VEM fuckin kasta?
http://www.expressen.se/nyheter/1.704855 8-år gamla Amarjeet Sada från Indien, indier kan vara riktigt farliga ska du veta :>

Tro mig:P! det finns värre säg bara till så kan du få exempel! dedär låter så rasistisk och så onödig kommentar vi är väll inget mer än människor allihopa?

Senast ändrad:
Frisbee teknik
Måste den där snubben hålla upp sitt saftglas framför kameran :O?

Frisbee teknik
men det roligaste tycker jag ändå är att turken bryter på svenska och dessutom så har han östersundsdialekt:P

och sen så är det ju: "din mammas död" som också är så jävla klockren!

Frisbee teknik
gillar den bredbenta stilen han har när han går. och hans brytning är ju helt underbar..

dom vita kläderna fulländar bilden av honom..

vissa måste helt enkelt ha för mycket fritid för att ens orka bry sig om att man fick en freesbe på sig..

Frisbee teknik
hahaha fy fan va fula blattar, så tror dom att dom är så jävla stora och vem fan bryr sig om en jävla skjorta men dom har kanske inte så mkt pengar jävla fattiga jävlar...

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp