jibberdeluxe
Ny medlem
Frontflip
Tja jag gjorde min första frontflip idag och jag gjorde det i en bigjump. Jag kom typ runt men jag landa inte så jättebra. Vad ska man tänka på?
helt rätt det där han säger.MathiasWiklund sa:tänk inte..gör det bara?
Asså ja hoppet är ganska stort ja och ja det blir lite underrotation:KnixeN sa:helt rätt det där han säger.MathiasWiklund sa:tänk inte..gör det bara?
men tryck i från mer ?
trycker du i från med båda eller 1 fot ? om du trycker i från med 1 fot får du oftast snabbare rotation. om du nu underroterar... det framstår inte i det du har skrivit, men ja antar att det är underrotation vi snackar.
tryck i från med 1 fot sen gruppera.
hur stort är hoppet om man får fråga ? kan vara bra och veta lixom
Eller så kan han ju fråga folk på freeride som kan just frontflip och höra vad dom har för tips för att inte slå sig på halvt lyckade landningar.paata sa:men om du nu klara dint frontflip och kom runt men inte satte landningen e de väl fan bara träna?!
Nu är det ju du som hatar.linder sa:Eller så kan han ju fråga folk på freeride som kan just frontflip och höra vad dom har för tips för att inte slå sig på halvt lyckade landningar.paata sa:men om du nu klara dint frontflip och kom runt men inte satte landningen e de väl fan bara träna?!
Sen kan du ju lära dig att stava, eller om du nu kan stava att du läser igenom inlägget innan du trycker på spara knappen.
Samt att om det bara är hat du ska skriva så kan du ju låta bli.
Kan nästan ge mig på den men okey.oscarius sa:Nu är det ju du som hatar.linder sa:Eller så kan han ju fråga folk på freeride som kan just frontflip och höra vad dom har för tips för att inte slå sig på halvt lyckade landningar.paata sa:men om du nu klara dint frontflip och kom runt men inte satte landningen e de väl fan bara träna?!
Sen kan du ju lära dig att stava, eller om du nu kan stava att du läser igenom inlägget innan du trycker på spara knappen.
Samt att om det bara är hat du ska skriva så kan du ju låta bli.
Han frågade en simpel fråga - och hans mening går att förstå och därför kanske hans stavning inte är så relevant. "...e de väl fan bara träna?"
haha, lite kul att du skrev att det var ditt första försök :Pjibberdeluxe sa:Jag testade det idag och tröck ifrån med en fot och då klarade jag det på första försöket så nu är jag typ säker:P
Då slår han nog med största sanorlikhet ihjäl sig...lillbazze sa:hoppa i 20m hopp så sätter du det
Grattis!jibberdeluxe sa:Jag testade det idag och tröck ifrån med en fot och då klarade jag det på första försöket så nu är jag typ säker:P
första försöket för dagen kanske? ;DKinkan sa:haha, lite kul att du skrev att det var ditt första försök :Pjibberdeluxe sa:Jag testade det idag och tröck ifrån med en fot och då klarade jag det på första försöket så nu är jag typ säker:P