superunderstaell
Ny medlem
Fundering kring halvsäsongsboende!?
Hej, jag och en till kille har tänkt göra vår första säsong och har börjat söka efter boende men har märkt att alla "säsongsboenden" täcker just hela säsongen medan vi hade tänkt vara från mars tills snön tar slut. Då gissar jag att det finns någon som gjort detta tidigare som kanske skulle vilja dela med sig av sina erfarenheter till mig. Vart vi ska har vi inte bestämt men känns inte som att det spelar så jättestor roll, men har kollat lite på valdi, verbier och engelberg men hittar vi ett bra boende nånstans så tar vi nog det.
Jag inser också själv att man kan fara ner nånstans och hoppas på det bästa men det skulle kännas skönt att ha allting klart innan man åker. Så nu får jag sitta och hålla tummarna för att alla inte hatar på mig bara för att det är mitt första inlägg.
//Markus
Jag inser också själv att man kan fara ner nånstans och hoppas på det bästa men det skulle kännas skönt att ha allting klart innan man åker. Så nu får jag sitta och hålla tummarna för att alla inte hatar på mig bara för att det är mitt första inlägg.
//Markus