Fy fan!...

howlin_jonas

Ny medlem
Fy fan!...
Usch, e riktigt nere nu...
Jag och en kompis har varit nere i Canazei med buss tillsammans med min farsa på sportlovet. Inte varit så fin snö, men ganska mycke sol om man säger så. Vi har legat å fotat hela veckan i alla parker vi har hittat plus i en kicker. När vi precis skulle åka hem i bussen gick jag och min kompis och duschade medans farsan grajade med skidorna i skidrummet. Han hade också ställt ryggsäcken med kamera(som var full med bilder), tre iPods och allas pass, i skidrummet. när han gick iväg i kanske tre minuter var det nån jävel som hann vara framme å sno hela skiten. Så nu sitter man här hemma utan iPod, utan pass å utan bilder.....
**SNYFT**

Fy fan!...
ajajaj synd för er då vet man att man inte skall lämna hur som hälst. Blev av med min Ipod på bussen hem från fjällen men hon gav tillbaka den för jag såg ledsen ut:D

Fy fan!...
haha,, kan inte annat än att fnissa lite när jag hör de.. men de är synd om dig :P

All makt åt Tengil

Fy fan!...
ujuj det lät inte kul :P var hittade ni parkerna? fan va nice att dom har börjat med de nui de området

Fy fan!...
tack för sympatin. har gått å sparkat på stolar å skit hela tiden här:S

Parkerna fanns btw lite överallt, inte så stora precis men ändå

Fy fan!...
Ajaj sånt suger pung. Tips är att alltid ta ut minneskortet och ha det på sig när man är ute och reser. Kameran kan de ju sno, men bilderna har man ju iallafall kvar då.

Fy fan!...
hade ni ingen försäkring? av mig snoddes två dagar före min resa till cervinia mina googles, och i hotell rummet försvann en 50 euro lapp vilket var säkert städerskans egna dricks

Fy fan!...
bra o nita städerskan^ jävla tattare dom är, jag brukar gömma de viktigaste om man är på hottellen nere i alperna..

Fy fan!...
alwaysCrash sa:
bra o nita städerskan^ jävla tattare dom är, jag brukar gömma de viktigaste om man är på hottellen nere i alperna..
stämmer men det är mycket jobbigt o kolla hela tiden på ALLA grejor man har med sig och ennu på hotellet. Men jaa, försäkring är en sak jag rekommenderar..

Fy fan!...
visst, vi får ju ut allting på försäkringen (allt var högst ett år gammalt) men man blir ju så sjukt förbannad å deppig, speciellt över fotona

Fy fan!...
men tänk om ni inte skulle få nånting på försäkring. sånt kan också hända :// jag skulle nog vara nöjd sådär

Fy fan!...
Jävlit trist Howlin! Hoppas allt löser sig smidigt. Kom bara ihåg att det är bättre att knåpa ihop en vit lögn hur ni blev av med grejjerna än att bara säga hur det gått till. Drar du historien som du skrivit här till försäkringsbolaget så börjar de säkert bråka. Han höll den inte under uppsikt å det är lika med att man slängt den i deras ögon. Säg att nån hoppade på farsgubben å ryckte väskan.

Hur var Canezei? Finns det någon snö där överhuvud? Ser ju inte så kul ut i snörapporetern och vi ska dit sista veckan mars. Fruktar att det blir slaskåkning där pistarna skrapat ihop till en transportsträcka...

Fy fan!...
Kaskar: vi har drulleförsäkring så de löser sej nog hoppas jag

Canazei e väl ganska bra, lite för mycke folk som inte kan åka å bara tränger sig i liftkön ( såg btw en dansk som nitade en italienare på skidbusseb :D:D) När vi åkte därifrån i slutert av v.8 regnade de så de ser väl kanske inte så ljust ut

Fy fan!...
Howlin: Drulleförsäkring eller ej, försäkringbolag brukar ändå va rätt svininga. Jag varnar bara, kan gå hur fint som helst oxo.

Men snötillgången var OK när du va där alltså? JAg hörde spökhistorier om folk som fått knäppa av sig utrustningen å knalla vissa bitar då det inte fanns snö

Tillbaka
Topp