gangsta edit från storstenshöjden

det där var inte nå gangsta eller G, såg bara löjligt ut! sorry..
annars rätt bra kört

k4rlsson sa:
R-R sa:
kumlinan sa:
grymt kört

btw en till med gangster dress
jupp för liten var den oxå... annars grymt körT!!
svårt att köpa större när det är största storleken. nylle
Du menar alltså att bara för att något inte finns i större storlek så är det av den anledningen inte för liten?

Kollar man vid 1.17 så ser man ju att byxorna sitter jävligt tight och så jäkla stor kan du ju inte vara så XL sitter så tight?

Och om så nu är fallet så är det ju helt klart fel kläder för din del ...

Filmen va väl inte heller så mycket att hurra för... Gangster stilen funkar endast om man kan åka grymt bra, lika så denna typen av hiphop / rap

linder sa:
k4rlsson sa:
R-R sa:
Du menar alltså att bara för att något inte finns i större storlek så är det av den anledningen inte för liten?

Kollar man vid 1.17 så ser man ju att byxorna sitter jävligt tight och så jäkla stor kan du ju inte vara så XL sitter så tight?

Filmen va väl inte heller så mycket att hurra för... Gangster stilen funkar endast om man kan åka grymt bra, lika så denna typen av hiphop / rap
håller med om att dressen satt rätt tight och kan itne tänka mig att en dress i xl med baggy fit skulle sitta tight för att du såg itne speciellt stor ut..

" Gangster stilen funkar endast om man kan åka grymt bra, lika så denna typen av hiphop / rap"
där emot tycker jag att den kommentaren är rätt gay. så du menar att man måste vara bra för att ha en viss klädstil? Det spelar väl ingen roll hur bra man är när man väljer vilka kläder man ska ha på sig?

så extremt liten ser/är den inte. Så kläderna är fel för honom för att de inte är tillräckligt stora i ditt tycke? hmmmpf

Lukass sa:
linder sa:
k4rlsson sa:

håller med om att dressen satt rätt tight och kan itne tänka mig att en dress i xl med baggy fit skulle sitta tight för att du såg itne speciellt stor ut..

" Gangster stilen funkar endast om man kan åka grymt bra, lika så denna typen av hiphop / rap"
där emot tycker jag att den kommentaren är rätt gay. så du menar att man måste vara bra för att ha en viss klädstil? Det spelar väl ingen roll hur bra man är när man väljer vilka kläder man ska ha på sig?
jag är 184(om ni ville veta) och har XL. och jag tycker det inte alls är litet. men om ni tycker så, fine! :) jag har dock vikt upp brallorna lite just den dagen för att det redan gått hål i brallorna nere vid foten

kumlinan sa:
grymt kört

btw en till med gangster dress
gangsta*

gangster stället är ett helt annat

Lukass sa:
Med "Gangster stilen" syftade jag inte något på kläderna utan på allt löjlandet framför kameran...

tex... 0:16 - 0:20 ... 0:24 - 0:26 ... 1:11 - 1:13 ... 1:30 - 1:40 ? ... 2:18 - 2:26

samt 5 vurpor som start! hopplöst :/

Löjlandet framför kameran har jag full förståelse för om wallish, harlaut och dom andra riktigt bra grabbarna håller på med för det sänker deras klipp lite i seriositet men då är ju dom riktigt grymma också ... Men att hålla på med sånt i en film där det mesta är vurpor eller sketchy blir bara löjligt och fel enligt mig.

Lilje sa:
så extremt liten ser/är den inte. Så kläderna är fel för honom för att de inte är tillräckligt stora i ditt tycke? hmmmpf
Byxorna ser extremt små ut.
Jackan ser däremot ut att sitta bra.

________________________________________________________________________________

Så nu vet ni att jag sett denna film några gånger mer än vad jag egentligen borde! ;D

________________________________________________________________________________
edit:

k4rlsson sa:
jag är 184(om ni ville veta) och har XL. och jag tycker det inte alls är litet. men om ni tycker så, fine! :) jag har dock vikt upp brallorna lite just den dagen för att det redan gått hål i brallorna nere vid foten
Okey förklarar varför dom såg korta ut iaf :)

Senast ändrad:
linder..

som sagt jag har vikt upp brallorna just den dagen vi filmade eftersom jag redan fått några hål längst ner. det är därför dom ser slim ut.

:)

linder sa:
k4rlsson sa:
R-R sa:

haha men snälla kan inte du bara HÅLLA KÄFTEN!

kul att se att ni glider lite grabbar! Fett film men tråkigt väder som fan...

Håller med linder om allt löjlande framför kameran (fågelhänder o sånt töntigt) Samt less på den röd/vita jackan som är med och gör fågelsaker i de flesta skidfilmer.
:
:
:

+ Åkningen
- jackan o löjlandet

Roligt hur folk klagar på storleken på gangsta jacket. Köp en egen och sluta klaga på andras. Det är ju vi som har dom inte ni som klagar. Sen så jackorna är nog större än alla andra jack modeller så ni som säger att dom är små.

Gäller alla kläder, när någon lägger ut en film vill man väll fan inte ha respons på vilken storlek det är på grejerna utan om åkningen / redigering dög,

Jag tycker editen vart tjatig. Kunde kortas ner. Mer fart på boxarna. Annars så.

HAHAHAHA det här var det roligaste jag sett, vilka wannabe´s. Kul han som springer upp för backen i gangstasuit, ser typ ut som att han är jätteanfådd och inte orkar springa något, plus att han är hjulbent! :D Och det slutar med att han försöker sig på något sjukt cleant och korsar skidorna! :D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp