Genomsnitt Poäng Fotoalbum

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 39569
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 39569

Guest
Tjenare, kom på en sak nyss som jag inte tänkt på tidigare.
Jag tycker det skulle vara riktigt nice om Johan Kunde fixa nån form av "räknare" som räknar ihop totalt hur många poäng man fått på en bild i fotoalbumet?

Så altså om tex 2 stycken har röstat och en har gett en 1:a och en har gett en 5:a så ska genomsnittet altså vara 3poäng, som skulle kunna stå nån stans högst upp på sidan?

Skrev ihop det ganska snabbt eftersom jag ska dra så ni kanske inte fattar riktigt hur jag menar,men antar att ni fattar. Men ifall ni inte skulle göra det så får väl antingen nån smart snubbe förklara eller så gör jag det senare

Vad säger ni och Johan?

Skulle vara kul. Skulle även få fler folk att kolla i fotoalbummen och rösta där =)
Ni kan ju gå in i mitt till å börja med ^^ Hehe

Senast ändrad:
LEAF, alltså.. tror inte du hänger på så bra. De är ju så viktigt för dig att påpeka onödigheter men de finns lösningar på allas problem. ditt löser man med att man röstar å sen får man se vad folk har gett?

LEAF sa:
vem bryr sig?
måste du veta var snittet ligger innan du vågar rösta eller?
jag kanske vill ha den funktionen för att kolla vad jag har för snitt på mina egna bilder?

fast så långt hade du nog inte tänkt

LEAF sa:
vem bryr sig?
måste du veta var snittet ligger innan du vågar rösta eller?
Du verkar ju riktigt smart killen antagligen vill man ju se vad dom andra tycker om sina egna bilder du tänker verkligen inte på långsikt och varför skulle man vara rädd att kommentera andras bilder haha förstår inte poängen man har väll egna åsikter

ja, och den som talade för dom var du jeffa^

eftersom du och skywalker kör nån skäggtävling och tycker det är så snyggt och lägger upp bilder på er själva med skägg och kommenterar osv..

Deespin sa:
ja, och den som talade för dom var du jeffa^

eftersom du och skywalker kör nån skäggtävling och tycker det är så snyggt och lägger upp bilder på er själva med skägg och kommenterar osv..
de roligaste med de är att dom knappt har nått skägg.. ska man ha skägg så ska de va som bajen-tomten typ..

jo^

men men, håll er till topic nu alla så blir inte tråden låst..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp