Gnu chb/carbon high bema

Wahlin88

Ny medlem
Gnu chb/carbon high bema
Tja funderar extremt mycket på denna bräddan, är 177 och väger 65 kg sko42. Åker mest park/puder. Jag undrar är denna brädan sten hård för kollat runt lite på sidor och på www.junkyard.se står de flex 7 (antar skala 1-10) och på www.futuresnowboard.com ger de den en 3(1-5). så jag undrar är den för hård för mig?
 
Gnu chb/carbon high bema
Snacka med Doughboy här på freeride tror att han är återförsäljare till Gnu mm.. kan säkert om inte annat!

peace!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp