Guide i Åre!

F_Kasperi

Ny medlem
Guide i Åre!
Som rubriken, söker jag och några polare guide i Åre eftersom det är den första gång för oss där uppe.

Gärna en random jibber som kan vissa de bästa offpist områderna. (Gärna jon olsson):D

Snacka om pris, men annars får du/vi en härlig tid tillsammans. Hela vår klass ska jobba under VM som volentärer. Och under de veckorna skulle vi någon dag vilja ha skön guide som kan ställerna.

17 år gamla om det har någon betydelse..

Vi är ute i tid eftersom man aldrig vet.

Guide i Åre!
Hej... jag är en ganska så bra random jibber som skulle kunna tänka mig att vissa er dem fina offpist områdena någon dag under VM.

Guide i Åre!
vadå? offpist vette fan men du kan få en rundtur på en av åres farligaste pister dvs nickelodeon park...

vi synkar på VM

Guide i Åre!
Glöm juniorerna. Du får vad du betalar för. Jag kan göra det för 25 000 spänn. Men då ingår fritt
röka vid "Blotsvens Haq" i susa, och fri entré på Bygget via soprummet. Plus att jag avslöjar
den helt mad hemliga rännan längs med Rödkulleliften.

Senast ändrad:
Guide i Åre!
camaro sa:
Glöm juniorerna. Du får vad du betalar för. Jag kan göra det för 25 000 spänn. Men då ingår fritt
röka vid "Blotsvens Haq" i susa, och fri entré på Bygget via soprummet. Plus att jag avslöjar
den helt mad hemliga rännan längs med Rödkulleliften.
Fyfan
"Blotsvens" var inte igår man hörde talas om! Grabbar slå till på Camaros erbjudande så kommer ni hem med hårväxt på röven och helt nya upplevelser i bagaget.

Guide i Åre!
Ett billigare alternativ är ifall ni är/med någonn som är 18? så kan ni ju dra ut på alla ställen och leta upp de mest packade personerna som är från åre och vet offpist ställena och be dom skriva under ett kontrakt att dom ska göra det gratis/mot lunch så har ni en gratis guide eftersom att ni måste vara 18 för att avtalet ska gillas men kan vara tveksamt ifall dom är packade? = )

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp