gymnasie skola någon som vet

PHansson

Ny medlem
gymnasie skola någon som vet
hej
jag undrar om någon vet nått bra gymnasium uppåt i landet
går nu i ettan på östrabo gymasium. (teknik)
och funderar på att byta skola.

har kollat på åres skola Racklöfska men vet inte om dom har rixintag då jag bor 10 mil norr om gbg.
 
gymnasie skola någon som vet
Kolla med syon på skolan. Jag minns att jag hängde där en del för att slippa lite lektioner, med gott samvete. De kan kolla upp allt & vet en massa om sånt. De brukar också var mycket trevliga så man dödar lätt lite lektionstid genom att diskutera framtid där.
 
gymnasie skola någon som vet
hmm... våran syo på min förra skola gick mer under namnet psyko och hjälpte typ inte till ett skit med gymnasievalet... Han gjorde en mest förvirrad... :S
men gå och snacka med din syo, du. Det är ju det de är till för...
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp