Halloween kläder :)!?

solfiluren

Medlem
tjenna,

är nu bjuden på halloween fest men har helt slut på ideer vad jag ska ha för kläder, jag vill gärna ha en helt galen oufit men den ska helst gå att göra hemma, dvs inte köpa massa skit för typ 500 kr utan gärna vara ganska billigt.

så släng upp era galna och helt sjuka ideer kring halloween klädsel här på denna tråd så vi alla kan få del av dom :) no limits

tacckk

du tar ett lakan som någon sa som du lindar runt dig så klipper du hål för en arm så tar du kniv i högerhanden och precis innan du kommer till festen cuttar du halspulsådern och handleden så kommer alla bli helt psyko, lätt galnaste outfiten på festen yo

eff sa:
du tar ett lakan som någon sa som du lindar runt dig så klipper du hål för en arm så tar du kniv i högerhanden och precis innan du kommer till festen cuttar du halspulsådern och handleden så kommer alla bli helt psyko, lätt galnaste outfiten på festen yo
fan, din outfit får min att låta så fjantig :/

Klä dig som mario eller luigi!
Sjukt simpelt, fixa ett par arbetsbyxor med hängslen, en röd/grön tröja och en röd/grön keps som du sätter på en lapp med M/L, klart!

fixa en pumpa å sätt på huvudet... för övrigt börjar de bli mer USA inspirerat i sverige, äntligen, så det kan vara precis vad som helst!

okej kolla här,min kostym kostade bara 300 kr = TILA TEQUILA
jag frågade massa tjejkompisar om klänningar så hade en en gammal ful som var okej så jag klippte och sydde voilá en slampig klänning

hon hade ett par klackskor och som hon skulle kasta så jag fick både klänning och skor gratis

peruk var jag tvungen att köpa 298:-

leggins och bh snor jag av syrran

så nu hade jag
Slampig klänning
Klackskor
Leggins
Bh

enda som fattas är bröst och det blir strumpor

fråga folk det är mitt tips :D

jag tänkte köra pj, jag köpte hårsnoddar så att dom täcker hela vaden! sen är det bara att fixa håret (pj style) och kamma hem! LOL

laendskii sa:
okej kolla här,min kostym kostade bara 300 kr = TILA TEQUILA
jag frågade massa tjejkompisar om klänningar så hade en en gammal ful som var okej så jag klippte och sydde voilá en slampig klänning

hon hade ett par klackskor och som hon skulle kasta så jag fick både klänning och skor gratis

peruk var jag tvungen att köpa 298:-

leggins och bh snor jag av syrran

så nu hade jag
Slampig klänning
Klackskor
Leggins
Bh

enda som fattas är bröst och det blir strumpor

fråga folk det är mitt tips :D
Ett par låtsas bröst från teknikmagasinet borde väll vara på sin plats?

Jag var på en halloween/18års-fest i helgen, jag var Dr Mugg!kostade mig 10 kr för toalettborsten, resten hade jag hemma.

toalettring, dödskallarna - wellpapp/kartong
underställ
mantel
pappas kalsonger
mössa
säkerhetsnålar

Fann sa:
Carl-Jan sa:
nomiz sa:
Jag var på en halloween/18års-fest i helgen, jag var Dr Mugg!kostade mig 10 kr för toalettborsten, resten hade jag hemma.

toalettring, dödskallarna - wellpapp/kartong
underställ
mantel
pappas kalsonger
mössa
säkerhetsnålar

[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/ed684a8cb0f115e34f635422b2a3b502.jpg[/url]
Haha galet G! :> Fyndigt
fiffigt hade du en pruttomobil också?
nepp jag lämnade den hemma i labbet... fick lite bråttom så jag tog avloppet istället!

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp