Halsvärmare med clownmotiv?

LinnSchonbeck

Ny medlem
Tjena! Letar efter en häftig och rolig halsvärmare/facemask/buff (eller vad ni vill kalla det). De har ju oerhört coola sådana på den här sidan: https://safishing.com/product-category/face-shield/
Dock upplever jag den föga pålitlig p.g.a andras erfarenheter mm. Men är det någon som vet var man kan få tag i liknande masker på en säkrare, kanske svensk sida? Tacksam för svar. :)

En gissning är att Robban med "sa" menade safishing. "Funk" är väl förkortning för fungerade och klockers är en förkortning på klockrent vilket i detta sammanhang betyder att det var bra. Men detta är bara en gissning från en som fortfarande tror att "OMG" betyder omgående....

Christiam sa:
En gissning är att Robban med "sa" menade safishing. "Funk" är väl förkortning för fungerade och klockers är en förkortning på klockrent vilket i detta sammanhang betyder att det var bra. Men detta är bara en gissning från en som fortfarande tror att "OMG" betyder omgående....
Hahaha, som 17-åring känner jag väl mig rätt skyldig till att kunna hur de här förkortningarna och uttrycken fungerar, men uppenbarligen har jag noll koll. Men tack för förklaringen! :)

Christiam sa:
Helt korrekt sa är safishing, funk - det skulle stå funka (my bad) :) klockers är som sagt klockrent

Tillbaka
Topp