handla gratis om du satsar rätt

Jorgeannan

Ny medlem
min gamle kompis ronnie (brädåkare) ställer upp i en hålla sig vaken tävling, om man handlar av honom och han vinner så får man tillbaka hela beloppet. HUR MYCKET SOM HELST!

Har själv upplevt ronnie vaken i tre dygn, (inte kosher men ändå) jag satsar iallafall på honom.
tänkte köpa hjälm och ryggskydd

Visst, man ska inte göra reklam, men den är tråden är värdelösare än värdelösast om man inte nämner att det är i Playgroundbutiken i Stockholm som det hela sker...

Det är bara och fråga om någon av dem har gjort lumpen som Fjälljägare, Fallskärmsjägare eller inom Amfibie. Då vet man att de klarar minst 4 dygn utan problem... Personligen blir jag jäkligt trött under första natten, men sedan är det ganska lugnt, visst man är lite dåsig överlag men vidare trött blir jag inte.

Senast ändrad:
Carled sa:
Visst, man ska inte göra reklam, men den är tråden är värdelösare än värdelösast om man inte nämner att det är i Playgroundbutiken i Stockholm som det hela sker...

Det är bara och fråga om någon av dem har gjort lumpen som Fjälljägare, Fallskärmsjägare eller inom Amfibie. Då vet man att de klarar minst 4 dygn utan problem... Personligen blir jag jäkligt trött under första natten, men sedan är det ganska lugnt, visst man är lite dåsig överlag men vidare trött blir jag inte.
så sant.. my bad.

jag klarade 3,5 dygn, artellerist som jag är. såg både grådvärgar och vietcong... sömnbrist kan göra en riktigt rubbad. kanske blir värre i lumpen då man inte får mat och tvingas gå med packning..

http://www.playgroundstores.com/
my bad...

tror fan att det kanske hjälper med att bära packniong och utföra uppdrag....hjärnan behöver väl stimulans...
Jag har vart inne och röstat på Ronnie nu!
let the clown win

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp