Hastighetsrekord att ta in studsmattan?

Men fjädrarna blir rostiga och mattan får kortare lilvstid har ja hört

Senast ändrad:
aa om mattan står ute så blir den la rätt konstig efter kylan eller?

Men cred till killen me 6 minuter asso! det e sjukt snabbt..fick du hjälp?

Hjalle_S trodde nog att ni släpade in hela studsmattan i huset. ;) (Ironi givetvis...)

Hmm, vårt rekord här hemma ligger kanske på en 10 min. Då vart vi tre stycken.

Senast ändrad:
jag tar bara bort fjäfrarna och mattan men ramen står kvar. Då får man ju en fin O-rail på vintern

De vi använder på jobbet (jobbar på en bungy-studsmatte grej i frankrike) har bara hål för fjädrarna så de är inte iväg för railbygge..

Gällande kyla o regn/snös påverkan av studsmattorna så har man bra grejor så håller det, våra är ute dygnet runt hela vintersäsongen o håller trots 3m snöfall, regn och -25 grader ute.. men klart, har man budget så lär de inte må så bra av kylan..

29 min men nu skall jag ha min studsmatta ute året runt

om man nu tar tid medans man tar in studsmattan så måste det betyda att man inte gillar studsmatta eftersom man vill få in den så fort, när jag tar in min studsmatta varje höst så tar jag god tid på mig med en tår i ögat.

ollenyman sa:
om man nu tar tid medans man tar in studsmattan så måste det betyda att man inte gillar studsmatta eftersom man vill få in den så fort, när jag tar in min studsmatta varje höst så tar jag god tid på mig med en tår i ögat.
det där var bara liiiite fjolligt sagt .. ;P

varför ta in mattan? jag har min ute 24/7 hela året.. spelar väl ingen roll om den är ute på vintern sålänge man sopar av snön så att inte mattan å fjädrarna töjs ut?.. aja så har man en skit matta så då behöver man väl inte vara så noga.

Man vill ju ha Tip Top rek (rektangel) 13 500:- o den e din. den ultimata mattan.

Big Air här på FR har en Fly fråga han, ja tror han har en Fly 14

OK! tack, hittade lite skräp på blocket för en ganska billig peng, kan ju vara kul för att bara hoppa lite nästa sommar... vet inte om det är värt 13,5 lax..

Tillbaka
Topp