Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej! Står i valet av skidor och undrar om ni har nå synpunkter på desa modeller. Försäljaren sa att jag ska blunda och peka men jag vet inte riktigt? Kom med era synpunkter!
Testa innan du köper. Men asså båda e ju All-Round men det beror ju oxå på hur och var du kör. Själv kör ja på Mad Trix iofs -02 men den är väll ungefär likadan och den e skön.
Mad trix! den är mer allround än 1080.. (enligt mig själv) alltberor på hur mycket du väger jag som är ganska lång å väger 80 kg tycker att 1080n är alldeles för mjuk..
1080, mjukare o och lättare, bättre i pudret pga den relativt stora nosen..skön klipp i pisten... själv kör jag på nya P3 , fyfan vad dom e sköna! köp dom istället, dom är så jäkla bra! jag har testat alla dessa tre och tycker lätt P3 är bäst, 5200kr med S8 bindningarna!