1080, mjukare o och lättare, bättre i pudret pga den relativt stora nosen..skön klipp i pisten... själv kör jag på nya P3 , fyfan vad dom e sköna! köp dom istället, dom är så jäkla bra! jag har testat alla dessa tre och tycker lätt P3 är bäst, 5200kr med S8 bindningarna!