Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ok. är det någon som vet nått ställe där dom säljer bern hjälmen i i stockholm?(i närheten av nk)OlleEW sa:det är ju en wakeboardhjälm så kan ju inte tänka mig att den skyddar fantastiskt, men bättre än inget
Den säljs på alpint vid st: eriksplan!flipp_90 sa:ok. är det någon som vet nått ställe där dom säljer bern hjälmen i i stockholm?(i närheten av nk)
jag köpte min Capix på junkyard för 150 spänn ;D0lle sa:ja lär ju vara han hehe. Har han fixat färgen själv och vart köper man sånna här hjälrmar.. För övrigt tyckte jag han var gangsta i parken
Nej, kolla vad dom har för certifikation.SimonOtto sa:skyddar capix eller sweet strutter lika bra som en medel skyddande snowboardhjälm?
Här kan ni läsa lite: http://www.konsumentverket.se/Documents/PM/markning_i_skidhjalmar_PM2003_20.pdfSimonOtto sa:det finns en hjälm som ser likadan ut som heter; jobe titan, e den säkrare eller e de precis samma ba ett annat märke?