Hjälp med lincoln på matta

CKY_666

Ny medlem
Jag har kollat trick lexikonet
Jag har kollat mycke mer
men jag har endå inte lärt mej lincoln
e det ingen som kan typ lägga upp nån film elr förklara?
och det vore juh även snyggt me typ lincoln dubbel nose elr nåt
//MaAn

Senast ändrad:
Ett tips är att du går ut och tränar ännu mera, efter ett tag borde du lära dig knepet..
Hjälper inte så mycket att sitta vid datorn..

ja har också problem me lincoln.....de går ju inte!
skriv gärna lite förklarningar på hur man lär sej, ja vet att man ska typ luta sej bakåt på en sideflip men de blir ju ändå bara backflip lr sideflip

en lincon är i grunden en blandning av sideflip och backflip.. lite snett bakot altsså..

börja med att lägga på en sne backflipp på matta å se vad de blir.. men funkar de inte så kan du försöka hålla blicken ner mot mattan hela tiden för då bode de bli nån typ av lincon.. ganska svårt att förklara.. ut å prova istället

grejjen är att du får testa dig fram går inte att säga exakt hur du ska göra.. gå ut o fixa till lite adrenalin ..

testa nån misty ( framåtvolt med skruv ) och nån backflip sen bara gör en bokstavligt talat en sidoflip ta i o följ med me blicken så lovar ja att de funkar !

Om Du Har Ett Kors På Din Matta Så Det Det Typ Ut Såå Hära |
__ __

|

Tänk Att En Backflip Är Rak Asså Du Står På En Linje Hela Tiden Såå Den Blir Rak Och Side Flip Är Från Sidan , Lincon Är Mellan Side Flip Och Backflip Såå Du Lägger Som Bara Upp Bena Där Och Gör En Side Flip Och Backflip ... Äähh Vafan Svårt Att Förklara ..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp