Hjälp med pjäxor (desperat)

Frozenfart

Ny medlem
Ska köpa nya boots nu men har fan inte en aning om hur jag gör med storlekar osv? jag är väll 44.5 i fötterna eller närmare 45 men skulle gärna vilja ha en tabell typ över storlekar i motsvarande "vårat" sätt att mäta osv.

Sen också, blir till att i vinter hänga mycke i offpist och pumpa puder men också lite i parken, vad för pjäxor rekomenderas som alltiallo?

Over and out /frozen

gå till en välsorterad skidbutik och se till att få precis all hjälp du behöver. se till att få din fot ordentligt mätt, inte bara på längden utan också bredd och kanske till och med vrist... :)

du kan inte förvänta dig att hitta en bra pjäxa genom rekommendationer på freeride. prova mycket och prova ordentligt, men sitt för f-n inte hemma och köp pjäxa på nätet. då kan du lika gärna åka i träskor eller spika fast dig i laggen. :)

edit: hasse beat me to it! .____________.

Senast ändrad:
Lee-nus sa:
gå till en välsorterad skidbutik och se till att få precis all hjälp du behöver. se till att få din fot ordentligt mätt, inte bara på längden utan också bredd och kanske till och med vrist... :)

du kan inte förvänta dig att hitta en bra pjäxa genom rekommendationer på freeride. prova mycket och prova ordentligt, men sitt för f-n inte hemma och köp pjäxa på nätet. då kan du lika gärna åka i träskor eller spika fast dig i laggen. :)

edit: hasse beat me to it! .____________.
Jag som precis satt och tänkte på vilka jag skulle beställa :P
blir en resa imorrn alltså till hufvudstaden!

Tillbaka
Topp