hur många köper nya skidkläder in för vinter?

jempi

Ny medlem
tja alla !

Som rubriken lyder: hur ofta köper du in en ny dress ?

Senast ändrad:
Hej!
Det är en svår fråga att svara på. Jag antar att du vill att folk ska svara antingen JA eller NEJ, vilket känns väldigt onödigt.
I mina öron låter det som "Titta hit, jag köper ny"

Well, i mina öron som sagt. Men om du menar ja eller nej så JA, det blir en ny dress.

OlaMelin sa:
Hej!
Det är en svår fråga att svara på. Jag antar att du vill att folk ska svara antingen JA eller NEJ, vilket känns väldigt onödigt.
I mina öron låter det som "Titta hit, jag köper ny"

Well, i mina öron som sagt. Men om du menar ja eller nej så JA, det blir en ny dress.
tja vet att de kanske känns onädigt lr nått sånt. de ja vill få ut är om de är många som köper nya dresser. inte att folck ska bara gå in och läsa va ja har skrivit o kolla på min dress. utan vill kolla ungefär hur många som köper ny dress.

och vad för slagts märke.. pizz!

Du gillar oakley, och är dålig på grammatik.

j_lindstrom sa:
ja vet att de kanske känns onädigt lr nått sånt. de ja vill få ut är om de är många som köper nya dresser. inte att folck ska bara gå in och läsa va ja har skrivit o kolla på min dress. utan vill kolla ungefär hur många som köper ny dress.

och vad för slagts märke.. pizz!
Om nu anledningen inte är att folk ska gå in och kolla på din dress utan att du bara gör det i rent statistiskt syfte är det väldigt konstigt att du lägger ut en bild på din fina dress.

Vi säger såhär. 37% av alla freerides användare ska köpa nya dressar. Så nu har vi löst din fråga. Sitter din dress bättre?

pizz på dig också

Inte för att vara kritisk eller så, men i mina ögon ser det tämligen ut som du har valt lite för stor storlek. Lite björnhäng

- Annars cool overall

pontus87 sa:
En? jag köper minst 15
LOL inte mer ?

själv köper ja typ en ny till varje åk.. o ja köper den dyraste o finaste typ från versache, Prada dolce & gabbana oxå .. kostar o ligga på topp förra året brände ja ett par mille på nya dresser, men vafan pappa betalar

Josslo sa:
Inte för att vara kritisk eller så, men i mina ögon ser det tämligen ut som du har valt lite för stor storlek. Lite björnhäng

- Annars cool overall
det är ingen overall :P de är jacka & byxa men det är meningen att de ska se ut som en overall på långt hål :P.. och de är bara Large på den

jo de är kul att updatera sig varje sesång, men dyrt kan de vara.. å i år blire bara ny jacka å hjälm + goggles

JAg ska köpa, blir i helgen, om det är någon som säljer några briller så e det bara säga till runt 500 typ :D

köper inte varje nytt ställ utan byte delar istället. ex ny byxa i år eftersom att byxorna tar mest stryk.

i'm gonna buy a new dress. a pink one. i'm a transvestite

känns som att du är väldigt stolt över dina nya kläder?

Jag åker inte i känning, är jag ensam om detta?

E man bra så ska man fa ha snygga kläder. Sluta klanka ner på jens bara för att han visa hur han kläder ser ut. Dom e fan nåra av de snyggaste kläder jag har sett till denna säsong. Dessutom tror jag inte han gör de för å skryta utan för å visa vad ha menar med dress. Och som sagt e man bra så ska man ha kläder som matchar åkningen.

brukar bli var annan sässong:P ska köpa ny dress till vintern nu.
hjälm - giro bad leutnant
googles - har inte bestämt mig
jacka - någon svart
pants - o'neill jr freedom division gröna
twintips - vet jag inte riktigt

Senast ändrad:
Ja, ny dress för varje år. Inte för att dom andra blir så slitna. Men man tröttnar på sina kläder efter en halv säsong:P hehe

en "hej-jag-har-köpt-nya-oakley-stället-till-i-år-kolla-vad-stolt-jag-är-över-det" tråd. känns tråkigt o lite patetiskt.

j_lindstrom sa:
Josslo sa:

- Annars cool overall
det är ingen overall :P de är jacka & byxa men det är meningen att de ska se ut som en overall på långt hål :P.. och de är bara Large på den
spelar väll ingen roll om det ''bara är large'' du ser fortfarande ut som en bortkommen eskimå i den. Btw varför köpa ny dress om man inte behöver???? måste säga att jens din förra dress var betydligt snyggare så varför köpa ny?

Jag har köpt 2 jackor, 1 Tierra Prime jacket och 1 HALTI Kang.
Sen ska jag köpa en ny hjälm, Giro 10 mx.

Senast ändrad:
JonathanO sa:
j_lindstrom sa:
Josslo sa:

- Annars cool overall
spelar väll ingen roll om det ''bara är large'' du ser fortfarande ut som en bortkommen eskimå i den. Btw varför köpa ny dress om man inte behöver???? måste säga att jens din förra dress var betydligt snyggare så varför köpa ny?
han får väl ha så stora kläder som han vill tkr dom va feta:)

Va e bäst: tajta trikåer eller en baggy oakley dress?
Behöver det sägas mer än så?

Signelinho sa:
shit vad mina kläder är finare än dina. dessutom kan du inte stava för fem öre.
vem fan bryr sig om man kan stava huvud saken är att mna gillar sporten o äger i parken.. eller ? de är ingen jävla svenska lektion

Tillbaka
Topp