Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tja vet att de kanske känns onädigt lr nått sånt. de ja vill få ut är om de är många som köper nya dresser. inte att folck ska bara gå in och läsa va ja har skrivit o kolla på min dress. utan vill kolla ungefär hur många som köper ny dress.OlaMelin sa:Hej!
Det är en svår fråga att svara på. Jag antar att du vill att folk ska svara antingen JA eller NEJ, vilket känns väldigt onödigt.
I mina öron låter det som "Titta hit, jag köper ny"
Well, i mina öron som sagt. Men om du menar ja eller nej så JA, det blir en ny dress.
Om nu anledningen inte är att folk ska gå in och kolla på din dress utan att du bara gör det i rent statistiskt syfte är det väldigt konstigt att du lägger ut en bild på din fina dress.j_lindstrom sa:ja vet att de kanske känns onädigt lr nått sånt. de ja vill få ut är om de är många som köper nya dresser. inte att folck ska bara gå in och läsa va ja har skrivit o kolla på min dress. utan vill kolla ungefär hur många som köper ny dress.
och vad för slagts märke.. pizz!
Storlek på den?j_lindstrom sa:tja alla ! Som rubriken lyder: hur ofta köper du in en ny dress ?
själv köper ja in en nya dress till varje ny säsongen.
http://f.playahead.se/cf/d43796c91fc34b9190be29fb28a482/share/c95484e4bc314c86ba0723b4ad548472.jpg
hare gutt !
LOL inte mer ?pontus87 sa:En? jag köper minst 15
Hahaa! :DJosslo sa:Inte för att vara kritisk eller så, men i mina ögon ser det tämligen ut som du har valt lite för stor storlek. Lite björnhäng
- Annars cool overall
det är ingen overall :P de är jacka & byxa men det är meningen att de ska se ut som en overall på långt hål :P.. och de är bara Large på denJosslo sa:Inte för att vara kritisk eller så, men i mina ögon ser det tämligen ut som du har valt lite för stor storlek. Lite björnhäng
- Annars cool overall
Så sant!Walla_Walla sa:Palla köp ny varje år :P lägger hellre pengarna på nått som gör åkningen bättre:P
spelar väll ingen roll om det ''bara är large'' du ser fortfarande ut som en bortkommen eskimå i den. Btw varför köpa ny dress om man inte behöver???? måste säga att jens din förra dress var betydligt snyggare så varför köpa ny?j_lindstrom sa:det är ingen overall :P de är jacka & byxa men det är meningen att de ska se ut som en overall på långt hål :P.. och de är bara Large på denJosslo sa:Inte för att vara kritisk eller så, men i mina ögon ser det tämligen ut som du har valt lite för stor storlek. Lite björnhäng
- Annars cool overall
han får väl ha så stora kläder som han vill tkr dom va fetaJonathanO sa:spelar väll ingen roll om det ''bara är large'' du ser fortfarande ut som en bortkommen eskimå i den. Btw varför köpa ny dress om man inte behöver???? måste säga att jens din förra dress var betydligt snyggare så varför köpa ny?j_lindstrom sa:det är ingen overall :P de är jacka & byxa men det är meningen att de ska se ut som en overall på långt hål :P.. och de är bara Large på denJosslo sa:Inte för att vara kritisk eller så, men i mina ögon ser det tämligen ut som du har valt lite för stor storlek. Lite björnhäng
- Annars cool overall
vem fan bryr sig om man kan stava huvud saken är att mna gillar sporten o äger i parken.. eller ? de är ingen jävla svenska lektionSignelinho sa:shit vad mina kläder är finare än dina. dessutom kan du inte stava för fem öre.