C CalleOsv Medlem 2009-08-28 Inlines:k2 fatty pro #1 hej jag undrar om k2 fatty pro är bra för nybörjare?,går dom sönder fort elr hur är de med dom? svar Gärna:D
hej jag undrar om k2 fatty pro är bra för nybörjare?,går dom sönder fort elr hur är de med dom? svar Gärna:D
C CalleOsv Medlem 2009-08-28 Inlines:k2 fatty pro #3 Av: Joller | Idag 22:28 Citera Funkar jätte bra för nybörjare! tack,för de priset tänkte jag om dom är bra för nybörjare:D
Av: Joller | Idag 22:28 Citera Funkar jätte bra för nybörjare! tack,för de priset tänkte jag om dom är bra för nybörjare:D
Patriik_L Ny medlem 2009-08-30 Inlines:k2 fatty pro #4 dom går inte sönder fort, de är skit bra newbie inline!
L Linkann Guest 2009-08-31 Inlines:k2 fatty pro #5 Jag har ett par k2, funkar utmärkt för mig bara att däcken blir utslitna välldigt fort...
C CalleOsv Medlem 2009-08-31 Inlines:k2 fatty pro #6 Joller sa: Funkar jätte bra för nybörjare! Klicka för att se resterande... tack för svar,okej,men fnns de att köpa hjul?
Joller sa: Funkar jätte bra för nybörjare! Klicka för att se resterande... tack för svar,okej,men fnns de att köpa hjul?
Joller Ny medlem 2009-08-31 Inlines:k2 fatty pro #7 Det finns, Finns säkert på Stadium eller något sånt om du inte har någon bättre butik i närheten. Tvivlar på att du lyckas slita hjulen innan du gått igenom skenan dock om du nu planerar att grinda med dem
Det finns, Finns säkert på Stadium eller något sånt om du inte har någon bättre butik i närheten. Tvivlar på att du lyckas slita hjulen innan du gått igenom skenan dock om du nu planerar att grinda med dem