Japan 2019!

Japan 2019!
Tjenare alla sköna freeriderS!

Ska hålla mig kort, söker någon/några skidvänner som är sugna på lite Japs-puder till vintern, helst mellan januari och mars någon gång men är öppen för i princip alla förslag! Är ifrån Götlaborg (typ) och gjorde förra året säsong i Verbier. Är bara i startgroparna så bara att bomba på med förslag om hur,var och när för dig/ni som är sugna!

Trevlig höst alla!

Japan 2019!
Härligt! Jag funderar starkt på att åka till Hakuba igen. Var bara dära 2 veckor sist (16/17) men tänkte en något längre resa denna gången. Januari till Mars/April.

Japan 2019!
Tjoo, Jag och två till ligger också i stargroparna på en resa på två veckor till Niseko i januari, men verkar som du/ni letar efter längre tid i Japan eller? Annars är vi redo att ställa upp som sällskap! :D

Japan 2019!
Haloooj,

Jag är mycket intresserad av att åka det omtalade pudret borta i öst! Har säsongat i Kanada och åkt gott om puder i mina dagar men skulle vilja uppleva allt Japan har att erbjuda. Tar semester från 1 Feb, tänker mig det snörikaste orten på Hokkaido men saknar vänner. Har breda lagg men saknar sändare.

Hör av er mina puddernissar! Jag vill åka djup snö i vinter:-):-)

Japan 2019!
fyi om ni ska till niseko satsa på oasis lodge i annupuri, Alan och Genine som driver stället är goaste personerna på planeten.

Tillbaka
Topp