Jeppenator blogspot

superunknown

Ny medlem
Jeppenator blogspot
Nu är den här, Ny lanserad direkt från jeppenator via blogspot!

Sjukaste bloggen på länge vi alla väntat på. Här kan ni läsa allt om the one and only, THE JEPPENATOR. Hans liv finns i den här bloggen. Allas vår dag är här. Gå in varje timme för att kolla uppdateringar, ni får inte va sist med nyheterna från jeppenators liv!

http://www.jeppenator.blogspot.com/

fred/ Anton J

Senast ändrad:
Jeppenator blogspot
"Nu är jag nere i den brantaste biten på backen och man hör verkligen vinden susa i öronen. Stora öppna fält på båda sidorna om mig, solen står högst upp på himelen och sprider ett sånt där gult snyggt ljus över atmosfären
Jag glider vidare..

Jag möter plötsligt 2 bilar i det andra körfältet och jag blir lite småskraj, ska jag hoppa av eller köra vidare?
jag står kvar på brädan..

Backen flackar ut och jag bara rullar, rullar och rullar.
Vänstersvängen avklarad och nu ser jag en 1km lång raksträcka med träd på båda sidorna i lätt nedförslut framträda inför mina ögon.

Brädan bara rullar på av sig självt, jag behöver inte göra något. Allt är som en dröm! En på tok för bra dröm!
GALET

Den där pirriga sköna sprättiga känslan dyker direkt upp i hela min kropp, vet inte vad jag ska göra, så sjukt skönt bara att glida fram imellan träden.

VILKEN JÄVLA KÄNSLA!"

wtf??!?
och varför skulle du hoppa av när du mötte två bilar? azzåow är den hër blåggen feejk ellee?

Senast ändrad:
Jeppenator blogspot
jag tycker det ovanstående stycket om longboardturen är enormt välskrivet med snudd på poetiskt! fyfan jag kom på mig själv klamra mig fast vid datastolen under bilmötet!

efterseom det är så förbannad securitycheck för att lämna komentar direkt i bloggen så kommer jag droppa dem här i framöver!
bra initiativ att starta denna tråd!

Jeppenator blogspot
Nu börjar det hända grejer i min smak, kanske dags att slänga bloggen till favoriter!
Bra inspiration, tufft att våga bryta normen och lägga makaronerna i kastrullen för att sedan hälla på med färdigkokat vatten. Att ha gemensam uppvärmning för korvarna i micron är däremot något jag själv testat och kan rekomendera, händer även att jag skippar moment två och enbart kör mina chorizo´s i mikron.

Inga tvivel om att jag dyker förbi på middag när jag har vägarna förbi!

Jeppenator blogspot
Godkänt för att vara första bloggen! Ett tips är att variera din skrivning, skidåkning, skola, läger, polare, du fattar vinken... Försök att göra skrivningen så intressant som möjligt så man vill fortsätta att läsa och längtar tills nästa inlägg. Påstår inte att din blogg är tråkig men den kan förbättras!

/V

Jeppenator blogspot
haha jag skämms ju nästan! vem drog upp denhär tråden?.. hahaha

jag har inga som helst planer på att bli en superbloggare.. jag bara skriver om de som faller mig in! all kritik är bra kritik! men tro inte att jag försöker skriva nån megablogg.. det är mera för att tömma skallen på alla tomma tankar man går å funderar på.. haha :)

kul att folk läser iallafall!
/jeppe

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp