JLindeberg kläder!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
JLindeberg kläder!
Jackan kostar 5500:- och de tillhörande brallorna likaså.

De finns på NK Stockholm för det priset iaf...

JLindeberg kläder!
dom hade jl på länna sport förra året.. och dom hade förra årets kläder kvar senast i november när jag var där.. prova där..

JLindeberg kläder!
Jag har hört talas om att JL är fulaste sakerna i universum... Fast jag vet inte, men folk säger det.... ^^,

JLindeberg kläder!
Kolla på JL´s future sport butikt vid norrmalms torg, sergelgången... där finns odm säker,
där finns ialf alla kläder!

JLindeberg kläder!
Den finns på GO som sagt, Sergelgatan.

Jackan kostar 5500:-, de har även byxorna som passar jackan.

Det finns en billigare JL Jacka på GO också, Svart med Päls. Den jackan ligger på 3500:- och byxorna är väl lite billigare.

// Martin

JLindeberg kläder!
NKs priser e extra höga! den e "mycket" billigare någon annanstans. ett par oakley goggles kostar på NK 1500:- å på vilket annat ställe som hälst 1000:- så skippa Nk och köp den någon annan stans!

JLindeberg kläder!
Pizzaaugust sa:
ja seriöst speedway e typ på andra sidan gatan. men akta dig för märket gb design även om det e fett cleant, har en as snygg tröjja men kollade på materialet vid senare tillfälle. 100 % polyester. redan noppigt som fan,, så akta dig för materialet.
Kan ju finnas gb design i annat tyg också.
Kolla även nedervåningen för billiga new era kepsar. blinget finns också på nedervåningen, handla mycket o du får en gratis. lr mkt men över 1000kr. när hon i kassan börjar snacka o peka på blinget svara inte no no no no som jag gjorde. för hon vill inte få en att köpa utan ger en gratis. när jag var där fick hon hämta tolk typ.
Kolla efter den väldigt mörhyade personen med doorag och keps. Han har alltid fräsha kläder på sig.
grabben är as cool och heter mike:P

JLindeberg kläder!
Mike på speedway är så grymt skön snubbe, bara sådär lite off topic.. Har ingen aning om var man kan köpa den jackan då jag inte varit i sthlm sen i somras typ..

JLindeberg kläder!
bigair du ska inte säga nåt om att folk är löjliga som håller på tjafsa, du är med i varnda tråd och tjafsar och dissar henrik harlaut med hans grillz.

JLindeberg kläder!
hahaha varför hatar alla bigger??!! snälla sluta upp med detta betende då jag som en vän till honom ber er att sluta;)..

föressten så äre inte bara bigair som trackar henke för grillzen.. å jag tycker de är synd att dom gör sånt.. fan han har en egen stil, låt grabben fortsätta..

Over and out

Fortsätt nu diskussionen kring JL jackan

JLindeberg kläder!
Ah, men tack Jeppenator för din backup. Den behövdes!
Hursomhelst blir det ingen JL jacka, känns inte kul att läcka 5K på en vit jacka som så lätt kan bli skitig. Får satsa på sponsen istället ;)

JLindeberg kläder!
tror jag såg en på stadium vart i stockholm vet jag inte men jag vet att den finns på team sportia i strömstad

JLindeberg kläder!
Christoffer_Aldell sa:
Har någon sagt att den finns i självaste JL butiken på Birger Jarlsgatan eller vad nu gatan heter? Nu säger jag det isåfall :)
Är priset är lika högt där?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp