E
Ewasx
Guest
JLindeberg kläder!
Jackan kostar 5500:- och de tillhörande brallorna likaså.
De finns på NK Stockholm för det priset iaf...
De finns på NK Stockholm för det priset iaf...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
stämmerMillionaire sa:Jag har hört talas om att JL är fulaste sakerna i universum... Fast jag vet inte, men folk säger det.... ^^,
Det ryktas om att Mille Källström a.k.a Millionaire klär sig i JL-jeans.Millionaire sa:Jag har hört talas om att JL är fulaste sakerna i universum... Fast jag vet inte, men folk säger det.... ^^,
grabben är as cool och heter mike:PPizzaaugust sa:ja seriöst speedway e typ på andra sidan gatan. men akta dig för märket gb design även om det e fett cleant, har en as snygg tröjja men kollade på materialet vid senare tillfälle. 100 % polyester. redan noppigt som fan,, så akta dig för materialet.
Kan ju finnas gb design i annat tyg också.
Kolla även nedervåningen för billiga new era kepsar. blinget finns också på nedervåningen, handla mycket o du får en gratis. lr mkt men över 1000kr. när hon i kassan börjar snacka o peka på blinget svara inte no no no no som jag gjorde. för hon vill inte få en att köpa utan ger en gratis. när jag var där fick hon hämta tolk typ.
Kolla efter den väldigt mörhyade personen med doorag och keps. Han har alltid fräsha kläder på sig.
Är priset är lika högt där?Christoffer_Aldell sa:Har någon sagt att den finns i självaste JL butiken på Birger Jarlsgatan eller vad nu gatan heter? Nu säger jag det isåfall![]()
Jaaa...tror det kostar minst likamycket där som på de flesta andra ställen....BigAir sa:Är priset är lika högt där?Christoffer_Aldell sa:Har någon sagt att den finns i självaste JL butiken på Birger Jarlsgatan eller vad nu gatan heter? Nu säger jag det isåfall![]()