JLindeberg kläder!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
B

BigAir

Guest
JLindeberg kläder!
Hej!
Blev lite sugen på den här jackan. http://www.playground.se/joi/JonOlsson_040806_JOI_40.jpg

Och ska ner till Stockholm om någon vecka men har inte så mycket tid över till shoppande, så tänkte kolla med er freerajdare om ni kan lista några JL affärer i Sthlm som har eller kan ha jackan?
Mvh BigAir

(Inge tjat om att BigAir ska åka i JL nu, vill bara känna på jackan och se om den är skön)

Senast ändrad:
JLindeberg kläder!
tror att nk sport har JL, men vet inte om dom har just den jackan. annars kan du ju kolla med JL affären på stureplan, ligger i sturegallerian tror jag, är inte säker på det heller. har sett JL jackor ngn annanstans också, men jag kommer inte ihåg var tyvärr.

JLindeberg kläder!
NK sport har endel som sakt, hade skidjackor när ja va därär inte säker på dendär medellen bara..
föresten är ganska säker på att just den fanns om jag tänker efter

Senast redigerad av en moderator:
JLindeberg kläder!
Jag har faktiskt sett byxorna som hör till jackan på GO (gamla intersport) vid Sergelgången (mellan Hötorget och Sergels torg). Mycket möjligt att de hade jackan också, men det minns jag inte.

Annars kolla nk sport. Det är en inte allt för lång promenad dit.

Och om du vill kan du ju kanske höra av dig till JL affären i förväg (telefon?) för att få ett säkert svar om de har den.

JLindeberg kläder!
wtf, ska BigAir bli sån nu? :/ trodde du var en hård jibber som körde i smutsig dunjacka alternativt oakley grejer..

JLindeberg kläder!
tjaa bigair hörde att du skulle dra ner till den stora staden :D
nej men du undrade lite om j.lindergs jacka? elle nk finns vid kungsan(du kan åka från gullmars och sen ta 69 till centralstationen och det är sista hållplatsen. sen går du bara mott fontänerna eller platan (där dom säljer olämpliga saker) sen bara fortsätter du nerot så ser du NK
men om så finns den på NK plan 4a tror jag vid sport. och priset på den är ca 5000kr beroende på vart du köper den!
jag har en sån jacka (eller hadde) och den är störtskön många finneser och bra matrial, varm när den ska vara varm och lite kyligare när det är lite varmare:D
den har en extrem stor luva som är störtskön alltså jag kan dra ner min luva till bysten men det är oxå en liten ditalj som jag älskar.

om du vill veta mer så kan du väl kontakta mig.

mvh//
wolwerin.
peace!
sorry för min stavning

JLindeberg kläder!
Tack för snabba svar!
5000 kr? :O
Lite väl dyrt, var är den billigast?

Hur är storlekarna, jämfört med t,ex Oakley?

JLindeberg kläder!
och då är du ju nära speedway som nu har grillz. så då kan du ju pynta upp nnya jl jackan med feta grillz och bling bliiiing, yaooo biiiaaaaatch.

JLindeberg kläder!
BigAir sa:
Tack för snabba svar!
5000 kr? :O
Lite väl dyrt, var är den billigast?

Hur är storlekarna, jämfört med t,ex Oakley?
det är ett golf/brat märke så xxl är väl lsom en small i oakley då..

JLindeberg kläder!
oakley är ju oxå småttingkläder oakley i L är burton i S...
jl jackan är äcklig ser ut som en trikå på riktigt... o byxorna e cp jättetighta på benen o sen mega bootcut

JLindeberg kläder!
ja seriöst speedway e typ på andra sidan gatan. men akta dig för märket gb design även om det e fett cleant, har en as snygg tröjja men kollade på materialet vid senare tillfälle. 100 % polyester. redan noppigt som fan,, så akta dig för materialet.
Kan ju finnas gb design i annat tyg också.
Kolla även nedervåningen för billiga new era kepsar. blinget finns också på nedervåningen, handla mycket o du får en gratis. lr mkt men över 1000kr. när hon i kassan börjar snacka o peka på blinget svara inte no no no no som jag gjorde. för hon vill inte få en att köpa utan ger en gratis. när jag var där fick hon hämta tolk typ.
Kolla efter den väldigt mörhyade personen med doorag och keps. Han har alltid fräsha kläder på sig.

JLindeberg kläder!
då hade jag hällre köpt white out om du ska lägga ut så mycket cash på jacka.

vad säger mamma och pappa om JL då?

edit: är det någon som vet hur gammal Felix är?

Senast ändrad:
JLindeberg kläder!
BigAir, hur ska du övertala dina föräldrar - som jag antar ska betala jackan- till att lägga ut så mycket pengar? avstå från ALLA julklappar förutom hemstickade yllesockar?

JLindeberg kläder!
Pizzaaugust sa:
och då är du ju nära speedway som nu har grillz. så då kan du ju pynta upp nnya jl jackan med feta grillz och bling bliiiing, yaooo biiiaaaaatch.
nej nej nej man kan ju inte ha gangsta bling till JL jackan förstår du väl pizzapojken! JL bälte eller nåt annat funkar nog bättre ..

JLindeberg kläder!
Att ni ens orkar. Jag frågade en liten fråga om en jacka, så börjar ni bråka såhär.
Jag ville bara veta var den fanns, testa den och se om den var värd att slå till på.

Jag hade ingen aning om priset när jag skrev tråden, och kommer troligtvis inte köpa den pga av det höga priset.
Tycker ni är jävligt löjliga!

JLindeberg kläder!
Vilken jacka menar du den Jon har eller nån av dom som får sin auto? Tror dom kan ha JL jackor på NK sport

JLindeberg kläder!
god damn TT-JONTHE!! han menar den jackan om du kollar bakom jon så ser du en i grön mössa. sen 2mm till vänster om honom den jackan menar han.

JLindeberg kläder!
VA!?, ofta 7000 kr som Wibaeus sa, det låter ju sjukt onormalt!?
5500 låter också för mycket, då köper jag helldre en sån som CustomX har..

Nä, blir nog att köpa lite på Myrorna istället, mer ghetto. För det är vell så det måste vara?
Btw förstår jag nu villket helvete alla som åker i JL måste ha, och framförallt Jon när han gick över från Oakley till JL. Stackare som ska stå ut med så mycket skit..

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp