Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har för mig att det är enligt HRF. Kolla härSandraaW sa:Hej
Är det någon som vet på ett ungefär vad man tjänar om man jobbar i t ex skistarshop?![]()
Om du är över tjugo och jobbar runt 40 timmar i veckan så får du ca 13.000 efter skatt och hyra för ditt boendeSandraaW sa:Hej
Är det någon som vet på ett ungefär vad man tjänar om man jobbar i t ex skistarshop?![]()
Liftkort för hela skistar ingår, vilket betyder att du kan åka på alla skistars destinationerSandraaW sa:Det är ju ändå helt okejIngår liftkort eller får man lösa det själv??
Chansen till snölägg är nog inte jättestor med tanke på hur många som söker det av oss som jobbat innan. Det är väldigt populärt och inte så många platser lediga vad jag vet i alla fall.filiplindahl sa:tjeena! har sökt snöläggare i sälen men chansen till jobb verkar rinna ut i sanden då jag inte fått svar än.. vad tror ni? har skoterkort och jobbat i skidbacke halva livet typ..
rekryteringshelgen är snart..:/ mvh
jag ska åka bussen upp, men hoppar på i TrollhättanSandraaW sa:Är det någon som ska åka med bussen från Göteborg den 27/9??![]()
Tja! Jag åker väldigt gärna med upp till anställningsintervjun om det finns plats! Jag bor i Värnamo så det är ju på vägennilsson_anton sa:tja! Jag har också blivit uppringd av Skistar och ska upp på intervju den 27-28 september.
Jag kör bil från Skåne om det är någon som vill åka med så får ni gärna höra av er![]()
Kör du över Växjö och sen via Värnamo så åker jag gärna medJnilsson090 sa:Sökt för andra året och iår blev jag uppringd för intervju 25/26
Sökte i Skishopen, då jag redan jobbar i serviceyrket
Jag kör upp tidigt 25/9 ifrån Sölvesborg, Blekinge, skulle någon vara intresserad av någon form av samåk så hojta till!
70% står de på hemsidanfilleohrn sa:Sökt jobb som liftvärd och ska också upp till veckan på rekryteringshelgen, nån som vet ungefär vad chanserna är att man får jobbet?![]()
Tja! Jag skulle gärna åka med upp till intervjun.jstahl sa:hej, ska upp på anställningsintervju den 25 och 26. Kommer köra från Kristianstad i Skåne, om någon härifrån eller någon på vägen vill åka kan ni höra av er![]()
det kan jag absolut göraWeidenbom sa:Tja! Jag skulle gärna åka med upp till intervjun.jstahl sa:hej, ska upp på anställningsintervju den 25 och 26. Kommer köra från Kristianstad i Skåne, om någon härifrån eller någon på vägen vill åka kan ni höra av er![]()
Bor i Värnamo så skulle vara sjyst om du ville plocka mig på vägen?
![]()
Du behöver inte ha utbildning för att bli skidlärare! Jag sökte skidlärare förra året, hade aldrig innan åkt skidor och fick tjänsten. Däremot hade jag snowboard i första hand.. hade inte heller där någon utbildning.anderssonangelica sa:Bara en fråga, har ni alla skidlärarutbildning?![]()
Sälen för mig också, närmare bestämt Lindvallen! :DSandraaW sa:Då blir det Sälen i vinterNågon annan som fått svar??
Tja Felix!FelixBengtssonWiren sa:Fick jobb som skidlärare i Hundfjället, kommer dock bara jobba under loven eftersom jag fortfarande pluggar men kommer nog upp för att gå steg två också om jag kan innan allt börjar! :D
Är det någon mer här som bara ska jobba under loven, och är det nån som kommer hålla till i Hundfjället?![]()