Jobba för Skistar i Sälen 14/15

Haanky sa:
FelixBengtssonWiren sa:
Fick jobb som skidlärare i Hundfjället, kommer dock bara jobba under loven eftersom jag fortfarande pluggar men kommer nog upp för att gå steg två också om jag kan innan allt börjar! :D

Är det någon mer här som bara ska jobba under loven, och är det nån som kommer hålla till i Hundfjället? :)
Tja Felix!
Jag kommer att hålla till i hundfjället på skidshoppen! Känner du några fler som blev tilldelade dit?
H
Hejsan!
jag kommer också att jobba i hundfjället i vinter, kommer jobba i liften :)

josefinebastas sa:
Haanky sa:
FelixBengtssonWiren sa:
Fick jobb som skidlärare i Hundfjället, kommer dock bara jobba under loven eftersom jag fortfarande pluggar men kommer nog upp för att gå steg två också om jag kan innan allt börjar! :D

Är det någon mer här som bara ska jobba under loven, och är det nån som kommer hålla till i Hundfjället? :)
Tja Felix!
Jag kommer att hålla till i hundfjället på skidshoppen! Känner du några fler som blev tilldelade dit?
H
Hejsan!
Hej Josefine!

Härligt att det är någon till! Jag tänkte höra om du vet någon facebook grupp för alla nykomlingar till sälen? Om inte så kanske vi kan ta tag i det? :):)

Haanky sa:
josefinebastas sa:
Haanky sa:
Tja Felix!
H
Hejsan!
Hej Josefine!

Härligt att det är någon till! Jag tänkte höra om du vet någon facebook grupp för alla nykomlingar till sälen? Om inte så kanske vi kan ta tag i det? :):)
Nej inte vad jag har kunnat hittat, iaf inte någon för nykomlingar, så visst det vore en bra idé! :))

josefinebastas sa:
Haanky sa:
josefinebastas sa:
Hejsan!
Hej Josefine!

Nej inte vad jag har kunnat hittat, iaf inte någon för nykomlingar, så visst det vore en bra idé! :))
Pma mig med din facebook så kan vi ta diskussionen vidare där! =)

Heej!

Ni kommer automatiskt bli tillagda i grupper på Facebook typ "liften Hundfjället", så det är inget ni behöver tänka på! :)

Jag kommer för övrigt göra min andra säsong i Hundfjället/Tandådalen och i år köra pistmaskin!

Jobbade förra året i Liften på Hundfjället :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp