G
GR8
Guest
Joi 2008!
Läste senaste åka skidor som kom ida, det står att det ryktas om att det blir ett joi 2008 fast i nordamerika! nån som vet mer?
Det låter ju sjukt, Jon är född i Sverige och bor i Monaco!!!Titti-es-540son sa:de låter ju sjukt. jon olsson kommer från sverige då borde tävliner vara i sverige!!
de är som att tannerhall skulle ha tävling i norge eller nått. det stämmer inte
en anledning till att han inte kör i swe är kanske snökapasiteten som "osst" säger...Titties-whit-da-titties sa:de låter ju sjukt. jon olsson kommer från sverige då borde tävliner vara i sverige!!
nja han ville ha två stora hopp och de gick inte..storleken på de hoppet som va i år va han nog nöjd med men två stycken sånna kan du ju tänka dig självRunaN sa:en anledning till att han inte kör i swe är kanske snökapasiteten som "osst" säger...Titties-whit-da-titties sa:de låter ju sjukt. jon olsson kommer från sverige då borde tävliner vara i sverige!!
var det inte så att jon fick ha begränsat med snö på de senare joi hoppen? eller har ja fel?
jamen det var ju för att åkarna inte fick tillräckligt med fart till hoppet.. annas får dom sätta på sig fartdräckterRunaN sa:en anledning till att han inte kör i swe är kanske snökapasiteten som "osst" säger...Titties-whit-da-titties sa:de låter ju sjukt. jon olsson kommer från sverige då borde tävliner vara i sverige!!
var det inte så att jon fick ha begränsat med snö på de senare joi hoppen? eller har ja fel?
okkrrilleeee sa:jamen det var ju för att åkarna inte fick tillräckligt med fart till hoppet.. annas får dom sätta på sig fartdräckterRunaN sa:en anledning till att han inte kör i swe är kanske snökapasiteten som "osst" säger...Titties-whit-da-titties sa:de låter ju sjukt. jon olsson kommer från sverige då borde tävliner vara i sverige!!
Ja visst större en x-games på ett år, det låter rimligt. Å hur skulle det gå till?jeppenator sa:jag har också fått ta del av lite inside info om JOI
lät som om de skulle bli sjuukt stor tävling.. större än Xgames kan vi nog räkna med
u will see.. själva tävlingen kanske inte blir större.. men hopp och sådant kommer nog ta xGAMESThe_Cat sa:Ja visst större en x-games på ett år, det låter rimligt. Å hur skulle det gå till?jeppenator sa:jag har också fått ta del av lite inside info om JOI
lät som om de skulle bli sjuukt stor tävling.. större än Xgames kan vi nog räkna med
Kan vara för att x-games hopp var typ 15 meter.jeppenator sa:u will see.. själva tävlingen kanske inte blir större.. men hopp och sådant kommer nog ta xGAMESThe_Cat sa:Ja visst större en x-games på ett år, det låter rimligt. Å hur skulle det gå till?jeppenator sa:jag har också fått ta del av lite inside info om JOI
Isånnafall så har den ju redan tagit X-games. Men du menade tävligen och om inte freeride-tv går in å håller i produktionen lär den inte ha en suck på x-gamesjeppenator sa:u will see.. själva tävlingen kanske inte blir större.. men hopp och sådant kommer nog ta xGAMESThe_Cat sa:Ja visst större en x-games på ett år, det låter rimligt. Å hur skulle det gå till?jeppenator sa:jag har också fått ta del av lite inside info om JOI
åre åre åre !!!JoseFLINE sa:Låter sjukt nice!! men det e roligare å bättre om han har den i sverige fortfarande ;D
jag tycker att de var de bästa eventet.....jeppenator sa:vem har sagt att de inte är möjligt att tävlingsformatet ändras lite fron bigair..?
jag tror helhjärtat på JON han är så pass stor inom skidåkningen att han kan få nästan pecis som han vill.. alltså finns alla möjligheter för världes absoulut bästa skid event
Smart skrivet.. jag är inte moderator men förstår gott och väl varför han tog bort. likaså kommer nog både dethär inlägget och de du skrev bli borttagnaQSCAR sa:Varför i hela friden tog någon bort min kommentar? Om du som tog bort det kommer ihåg vad jag skrev kan ju du säga vad som var det dumma med det? Det var en kommentar på grabbens påstående och innehållet bröt inte någon regel - enligt sitt syfte.
"Hur många är det som inte kommer från Sverige, men som har ett gatukök här?" är väl fan inget regelbrott? kryp ut ur din låda och ge mig ett vettigt svar.
hämtat direkt härifrån: https://www.freeride.se/about/rules.phpREGLERNA sa:2.3 När du svarar på en tråd
* Håll dig till trådens ämne.
Jeppenator, uppenbarligen är du lika smart som denne moderator (rim).jeppenator sa:Smart skrivet.. jag är inte moderator men förstår gott och väl varför han tog bort. likaså kommer nog både dethär inlägget och de du skrev bli borttagnaQSCAR sa:Varför i hela friden tog någon bort min kommentar? Om du som tog bort det kommer ihåg vad jag skrev kan ju du säga vad som var det dumma med det? Det var en kommentar på grabbens påstående och innehållet bröt inte någon regel - enligt sitt syfte.
"Hur många är det som inte kommer från Sverige, men som har ett gatukök här?" är väl fan inget regelbrott? kryp ut ur din låda och ge mig ett vettigt svar.
grejjen är inte att de bröt mot nån regel, eller JO de gjorde de! nämligen denhär:
hämtat direkt härifrån: https://www.freeride.se/about/rules.phpREGLERNA sa:2.3 När du svarar på en tråd
* Håll dig till trådens ämne.
kanske bra å läsa dom innan du postar nästa gång?
Som jag sagt ville jon ha två hopp i år men fick inte. Så han flytta troligen till usa för att få sina två hopp.. och kanske för att intresset e större där?jeppenator sa:vem har sagt att de inte är möjligt att tävlingsformatet ändras lite fron bigair..?
jag tror helhjärtat på JON han är så pass stor inom skidåkningen att han kan få nästan pecis som han vill.. alltså finns alla möjligheter för världes absoulut bästa skid event