Joi 2008!

• Trådstartare Trådstartare GR8
  • Start datum Start datum
G

GR8

Guest
Joi 2008!
Läste senaste åka skidor som kom ida, det står att det ryktas om att det blir ett joi 2008 fast i nordamerika! nån som vet mer?

Joi 2008!
de låter ju sjukt. jon olsson kommer från sverige då borde tävliner vara i sverige!!
de är som att tannerhall skulle ha tävling i norge eller nått. det stämmer inte

Joi 2008!
Jag läste i FriFlyt, eller om det var på friflyt.no, att det ska vara tre tävlingar. Två i nordamerika och en i Sverige. Det verkade som om Jon inte hade bestämt sir riktigt än!

Joi 2008!
Titti-es-540son sa:
de låter ju sjukt. jon olsson kommer från sverige då borde tävliner vara i sverige!!
Det låter ju sjukt, Jon är född i Sverige och bor i Monaco!!!

Joi 2008!
Titties-whit-da-titties sa:
en anledning till att han inte kör i swe är kanske snökapasiteten som "osst" säger...
var det inte så att jon fick ha begränsat med snö på de senare joi hoppen? eller har ja fel?

Joi 2008!
RunaN sa:
en anledning till att han inte kör i swe är kanske snökapasiteten som "osst" säger...
var det inte så att jon fick ha begränsat med snö på de senare joi hoppen? eller har ja fel?
nja han ville ha två stora hopp och de gick inte..storleken på de hoppet som va i år va han nog nöjd med men två stycken sånna kan du ju tänka dig själv;). men endå? vafan han e från sverige ja håller med titti-

Senast ändrad:
Joi 2008!
RunaN sa:
jamen det var ju för att åkarna inte fick tillräckligt med fart till hoppet.. annas får dom sätta på sig fartdräckter

Joi 2008!
krrilleeee sa:
RunaN sa:
jamen det var ju för att åkarna inte fick tillräckligt med fart till hoppet.. annas får dom sätta på sig fartdräckter
ok

Joi 2008!
haha JAG VET! men får nog inte skvallra fakiskt eftersom inte all info o spons e klar än... men men säger att alla svenskar kan vara lugna iaf! ;) Och om ni tycker årets hopp va stort så ;) !!! Kan berätta att de första han sa när han kom till årets hopp när kicken va färdig shapad så sa han "nu fick ja ont i magen" haha han va lite skraj men han lovade att hoppa först för skade risken och de gjorde han så! //Richard

Joi 2008!
jag har också fått ta del av lite inside info om JOI :)

lät som om de skulle bli sjuukt stor tävling.. större än Xgames kan vi nog räkna med

Joi 2008!
I alla fall, själva grejen med joi var ju att det var i just Åre och att alla stjärnor kom dit, så det var ju synd att det inte kommer fortsätta. Samtidigt tror jag jon har mycket bättre förutsättningar i Amerikatt och därmed kan tävlingen bli enormt bra.

Joi 2008!
jeppenator sa:
The_Cat sa:
jeppenator sa:

lät som om de skulle bli sjuukt stor tävling.. större än Xgames kan vi nog räkna med
Ja visst större en x-games på ett år, det låter rimligt. Å hur skulle det gå till?
u will see.. själva tävlingen kanske inte blir större.. men hopp och sådant kommer nog ta xGAMES
Kan vara för att x-games hopp var typ 15 meter.

Årets hopp var soft och man fick bra med fart. Vore fett med slope, 2 st.

Joi 2008!
jeppenator sa:
The_Cat sa:
jeppenator sa:

Ja visst större en x-games på ett år, det låter rimligt. Å hur skulle det gå till?
u will see.. själva tävlingen kanske inte blir större.. men hopp och sådant kommer nog ta xGAMES
Isånnafall så har den ju redan tagit X-games. Men du menade tävligen och om inte freeride-tv går in å håller i produktionen lär den inte ha en suck på x-games:)

Joi 2008!
vem har sagt att de inte är möjligt att tävlingsformatet ändras lite fron bigair..?

jag tror helhjärtat på JON han är så pass stor inom skidåkningen att han kan få nästan pecis som han vill.. alltså finns alla möjligheter för världes absoulut bästa skid event

Joi 2008!
jeppenator sa:
vem har sagt att de inte är möjligt att tävlingsformatet ändras lite fron bigair..?

jag tror helhjärtat på JON han är så pass stor inom skidåkningen att han kan få nästan pecis som han vill.. alltså finns alla möjligheter för världes absoulut bästa skid event
jag tycker att de var de bästa eventet.....

Joi 2008!
Låter fett nice, hoppas bara att det blir i åre :D, Lr det hade föresten varit jävligt nice också ifall det var i mammoth. Men det är ju bättre i åre, iaf hoppas hoppen blir feta hopp som fan! :D

Joi 2008!
Varför i hela friden tog någon bort min kommentar? Om du som tog bort det kommer ihåg vad jag skrev kan ju du säga vad som var det dumma med det? Det var en kommentar på grabbens påstående och innehållet bröt inte någon regel - enligt sitt syfte.

"Hur många är det som inte kommer från Sverige, men som har ett gatukök här?" är väl fan inget regelbrott? kryp ut ur din låda och ge mig ett vettigt svar.

Joi 2008!
QSCAR sa:
Varför i hela friden tog någon bort min kommentar? Om du som tog bort det kommer ihåg vad jag skrev kan ju du säga vad som var det dumma med det? Det var en kommentar på grabbens påstående och innehållet bröt inte någon regel - enligt sitt syfte.

"Hur många är det som inte kommer från Sverige, men som har ett gatukök här?" är väl fan inget regelbrott? kryp ut ur din låda och ge mig ett vettigt svar.
Smart skrivet.. jag är inte moderator men förstår gott och väl varför han tog bort. likaså kommer nog både dethär inlägget och de du skrev bli borttagna:)

grejjen är inte att de bröt mot nån regel, eller JO de gjorde de! nämligen denhär:
REGLERNA sa:
2.3 När du svarar på en tråd

* Håll dig till trådens ämne.
hämtat direkt härifrån: https://www.freeride.se/about/rules.php
kanske bra å läsa dom innan du postar nästa gång?

Joi 2008!
jeppenator sa:
QSCAR sa:

Smart skrivet.. jag är inte moderator men förstår gott och väl varför han tog bort. likaså kommer nog både dethär inlägget och de du skrev bli borttagna:)

grejjen är inte att de bröt mot nån regel, eller JO de gjorde de! nämligen denhär:
REGLERNA sa:
2.3 När du svarar på en tråd

* Håll dig till trådens ämne.
hämtat direkt härifrån: https://www.freeride.se/about/rules.php
kanske bra å läsa dom innan du postar nästa gång?
Jeppenator, uppenbarligen är du lika smart som denne moderator (rim).

Det var till ämnet, lika mycket som till det jag kommenterade.
Jag använde mig av en metafor (bildtext) som moderatorn uppenbarligen inte lyckades förstå (precis som du inte heller lyckades)..

Ja, jag läste reglerna innan jag postade.

Joi 2008!
jeppenator sa:

Som jag sagt ville jon ha två hopp i år men fick inte. Så han flytta troligen till usa för att få sina två hopp.. och kanske för att intresset e större där?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp