Jon Olsson Documentary "The Life I Live"

ST90

Medlem
Såg just på hans blogg att man kunde ta hem första delen därifrån, kanske redan låg ute i forumet men lyckades då inte hitta det någonstans, bara att ta bort detta annars.

http://www.jon-olsson.com/

Verkar ju intressant.

haha lite irriterande att dom har solen mitt där där man ska ladda ner så man inte ser vad som står : )

sjukt bra meterial, det blev en rikitigt skön känsla när jon pratade om allting och det inte bara var massa musik hela tiden

Varför inte fråga han som gjort filmen? Chrills eller vad han kallas? Han finns väl här på FR? :D

Tjo, lånar tråden lite! Om man kollar på JOSS sidan och den första filmen (arrival) så när dem sitter i limon och kliver ut spelas en låt. nån som har namnet på de ? och vem som gjort den ? Thanks!!!:D

MVH!

pnntus sa:
Tjo, lånar tråden lite! Om man kollar på JOSS sidan och den första filmen (arrival) så när dem sitter i limon och kliver ut spelas en låt. nån som har namnet på de ? och vem som gjort den ? Thanks!!!:D

MVH!
Dirty South vs Evermore - It's Too Late (Club Mix)

Nu har jag inte sett dokumentären men låten i ett avsnitt i videobloggen från breckenridge är
Sally Shapiro - He keeps me alive

Lovgren sa:
starberger sa:
Dajvid sa:
Varför inte fråga han som gjort filmen? Chrills eller vad han kallas? Han finns väl här på FR? :D
Visst kan jag väl göra det.. men e det nån som vet om crill finns här o vad han heter då?
Efter en snabb sökning på crill så fann jag detta.

Hade tråkigt så jag kände mig hjälpsam idag.

Fncproduction
Thanks mate! nu e frågan ställd till crill iaf :)

HAhahah, hade faktiskt för mig att de gjorde det. Men det stämmer ju faktiskt att de inte gör det. Dock kan man tänka sig att de kommer att finnas i slutet av part två, när den släpps...

kollade den igår, jäklar vad bra och välgjord dokumentär! skitbra jobbat både Jon och Chrill! ser fram emot att se resten så fort den släpps!!

Jag laddade ner den några veckor sen men men den är en ZIP fil på min dator??!!.. vad menas med det har aldrig sett nånting sånt förut.. har någån samma problem, vet någån vad jag skall göra??

Snälla hjälp måste se den!!

Tack för svar

C-soderstrom sa:
Jag laddade ner den några veckor sen men men den är en ZIP fil på min dator??!!.. vad menas med det har aldrig sett nånting sånt förut.. har någån samma problem, vet någån vad jag skall göra??

Tack för svar
Man skulle kunna hoppas att detta är ett forumtroll....

Men, prova www.google.com kanske?

theseb sa:
Såg just på hans blogg att man kunde ta hem första delen därifrån, kanske redan låg ute i forumet men lyckades då inte hitta det någonstans, bara att ta bort detta annars.

Verkar ju intressant.
Första delen av dokumentären ligger på http://www.jon-olsson.com/ längst ner till vänster på sidan finner du; The Documentary bara klicka sig vidare :)

Peace

MrZartmann sa:
theseb sa:

Verkar ju intressant.
Första delen av dokumentären ligger på http://www.jon-olsson.com/ längst ner till vänster på sidan finner du; The Documentary bara klicka sig vidare :)

Peace
Du upprepar det han skrivit :)

C-soderstrom sa:

Tack för svar
du behöver winrar...(staving)

Jibberisch sa:
Vad är skillnaden mellan "dokumentären" och videobloggen? Börjar vår käre idol bli linslus?
han ger dig en blick i hur sitt liv ser ut med alla events och hur mycket tid som går åt.
Dokumentären är som videbloggen fast längre och mycket bättre gjord.

KevinH sa:
Jibberisch sa:
Vad är skillnaden mellan "dokumentären" och videobloggen? Börjar vår käre idol bli linslus?
han ger dig en blick i hur sitt liv ser ut med alla events och hur mycket tid som går åt.
Dokumentären är som videbloggen fast längre och mycket bättre gjord.
Jo, men i princip allting i dokumentären kommer ju från videobloggen.

någon som vet om Limone-shootingen hamnade i någon film, bortsett från dokumentären givetvis?

Tillbaka
Topp