Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
du har nog fan sökt för dåligt.. för de står grymt mycket om detta.. nu har du ju fått svar av E_Rockner.. och då är de ju bara att tacka å ta emot..Tkennedy sa:men har sökt era jävla pulver annars skulle jag aldrig frågat å skriv inte om ni 9inte vet !
idioter
HAHAH! men jag tror kennedy är en h8ter.H-T sa:kan du förklara vem travis kennedy är? har hört mkt asballa grejer om honom!!! typ att han skjuter sig själv med händerna som han låtsas är ett hagelgevär o så är det med i väääärsta filmen :D:D:D: LIKSOM ASBALLT !!!!!!
fett mkt koolare än o göra en dubbelvolt på skidor!!!! för han åker snowbååååååård!! VÄNTA!! ÄR DU TRAVIS KENNEDY!?!?! :D:D:D FÖR DU HETER JU DET PÅ FRIIRAJD!
eller låtsas du bara?är du bara ännu en wannabe med för mkt attityd i mängden?
det vore ju verkligen, verkligen, VERKLIGEN hjärtekrossande!
KEEP IT BLACK, SON
HAHAH! men jag tror kennedy är en h8ter.H-T sa:kan du förklara vem travis kennedy är? har hört mkt asballa grejer om honom!!! typ att han skjuter sig själv med händerna som han låtsas är ett hagelgevär o så är det med i väääärsta filmen :D:D:D: LIKSOM ASBALLT !!!!!!
fett mkt koolare än o göra en dubbelvolt på skidor!!!! för han åker snowbååååååård!! VÄNTA!! ÄR DU TRAVIS KENNEDY!?!?! :D:D:D FÖR DU HETER JU DET PÅ FRIIRAJD!
eller låtsas du bara?är du bara ännu en wannabe med för mkt attityd i mängden?
det vore ju verkligen, verkligen, VERKLIGEN hjärtekrossande!
KEEP IT BLACK, SON
han heter ju terry kennedy, HT nämnde terry kennedy, det där är terry kennedy, dahE_Rockner sa:Btw, vad den videon med tråden att göra?
ahaafgystahlnees sa:han heter ju terry kennedy, HT nämnde terry kennedy, det där är terry kennedy, dahE_Rockner sa:Btw, vad den videon med tråden att göra?
så du menar att en dj flip är en double flatspin 900 + dspin 1080, dvs 3 volter?Aspebo sa:kangaroo är som sagt double flatspin 900 i orginal, men kan göras med mer spin,
DJ flip hade jag för mig att det är kangaroo flip + d-spin plus en 360spin i orginalet, alltså DJ flip 1260=orginalet tror jag iaf, är inte helt hundra
Peace.
För det första, kan ingen låsa tråden?linder sa:edit...
Kangaroo 9 = Dubbel flatspin 180
Kangaroo 10 = Dubbel flatspin 360
DJ flip =
"Grunderna för en DJ flip är en bakåtvolt med 360, titta på landningen och sen in en bakåtvolt med 180. För mig blir det D spin 720 till underflip 540." - saxat från Åka Skidor's tricktips skrivet av självaste Jon... Nr 2 / 2008 om någon undrar
Så slutpratat om detta...
bra, nu läser alla som undrar det här och är nöjda,OlofM sa:För det första, kan ingen låsa tråden?linder sa:edit...
DJ flip =
"Grunderna för en DJ flip är en bakåtvolt med 360, titta på landningen och sen in en bakåtvolt med 180. För mig blir det D spin 720 till underflip 540." - saxat från Åka Skidor's tricktips skrivet av självaste Jon... Nr 2 / 2008 om någon undrar
För det andra, nej som de flesta redan har sagt innan dig så är en kangaroo en dubbel flatspin 900, inte 180.
DJ flip är som många andra redan har sagt en Dspin 630 to flat 450 respektive 630 beroende på om du ska göra en DJ 10 eller DJ 12. Det var exakt va Jon sa när han hade gjort det, ingen annans ord. I tidningar har de en tendens att alltid skriva om allting så det blir fel.
T.ex. i Sälenrevyn så var den en intervju men Jon och då skriver journalisten att Jon Olsson var ensam i hela världen att göra kangarro flip, en lutande 540 med baklängeslandning? Man vill ju nästan gråta.. det var även skrivit nyligen..
Men men iaf, Lås tråden nu visst det typ 100 svar på frågan![]()
bra, nu läser alla som undrar det här och är nöjda,OlofM sa:För det första, kan ingen låsa tråden?linder sa:edit...
DJ flip =
För det andra, nej som de flesta redan har sagt innan dig så är en kangaroo en dubbel flatspin 900, inte 180.
DJ flip är som många andra redan har sagt en Dspin 630 to flat 450 respektive 630 beroende på om du ska göra en DJ 10 eller DJ 12. Det var exakt va Jon sa när han hade gjort det, ingen annans ord. I tidningar har de en tendens att alltid skriva om allting så det blir fel.
T.ex. i Sälenrevyn så var den en intervju men Jon och då skriver journalisten att Jon Olsson var ensam i hela världen att göra kangarro flip, en lutande 540 med baklängeslandning? Man vill ju nästan gråta.. det var även skrivit nyligen..
Men men iaf, Lås tråden nu visst det typ 100 svar på frågan![]()
Nej det är det inte. det är dubbel flatspin 900Gurrah sa:kangaroo är väl ändå lincoln+rodeo180
du borde kanske nämna att en flatspin räknas som 360 grader när du skriver ihop det till 900 så då blir det en flatspin (360) + en till flatspin (360) + en 180= 360+360+180=900 om jag inte är helt ute å cyklar^^OlofM sa:För det första, kan ingen låsa tråden?linder sa:edit...
DJ flip =
så äre! ingen underflipPNordstrom sa:kangaroo = dubbel flatspin 900
Dj 1080 = d-spin 630 till flat 450
Dj 1260 = d-spin 630 till flat 630
Om man tänker att en dubbel backflip är 720 graders rotation, så skulle ju en dubbel faltspin 900 vara en 1800 graders rotation. så alltså är det antingen en faltspin 900 lr en dubbel flatspin 450?E_Rockner sa:kangaroo flip= dubbel flatspin 900
dj flip = d-spin 630 (eller nå sånt) till underflip
Också är det igång igen....Gurrah sa:kangaroo är väl ändå lincoln+rodeo180
Nej, eftersom man lägger ihop den totala summan av rotationen i slutet eller vad jag ska säga. En dubbel flatspin 900 är två st flatspins, alltså 360+360 som är följt av en 180 vilket ger 360+360+180 vilket ger summan 900 grader.FALK3N sa:Om man tänker att en dubbel backflip är 720 graders rotation, så skulle ju en dubbel faltspin 900 vara en 1800 graders rotation. så alltså är det antingen en faltspin 900 lr en dubbel flatspin 450?E_Rockner sa:kangaroo flip= dubbel flatspin 900
dj flip = d-spin 630 (eller nå sånt) till underflip