Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Clarke har ändå presterat mycket bättre. Tricken var det inget fel på, men om man jämför med de långsamma goa grejerna i Realtime så känns det halvdant. Hornbecks stil- det borde vara en måttstock för alla. Sjukt jämnt i toppen, jag menar Wallisch,Hornbeck,Gallardo och Harlautarna skulle alla kunna gå vidare. Sen skulle Thon va ett kul tillskott, känns dock inte som att han kommer med.k4rlsson sa:hoppas du skojar när du säger att åkningen inte är imponerad? mike clarke och henrik harlaut är väl dom med bäst tricks i detta kval? ¨Setermaan sa:Hur fan kan man göra en random edit utan musik till kvalet? Går man in såpass halvhjärtat vet jag inte om man ens borde kvala. Clarke går bort, även om jag gillar honom i vanliga fall så var varken åkningen eller filmen något som imponerade. Blir även besviken på Spriggs. Däremot imponerade Gallardo och Paul Bergeron.
ja menar kollla in clarkes sw dub! ¨
mega!
sen om clarkes edit kanske inte är den bästa, men åkningen kan man inte klaga på och eftersom det är ett kval till en tävling så är det ju åkningen man ska kolla på inte redigeringen osv..
ja heneik kom me i tävlingenOllEEE sa:sick! henke måste ju komma med hans edit va ju lätt bäst
Assså respirator nu e du lite pinsam:Pjeppenator sa:whaat!! Alexis Godbout var sinnessjuk! aldrig hört om han men fan vilken kille, dedär gapet i början är helt stört!
å sw 10 wallischmute? haha galet, sen hans vanliga mute som han tweakar på nå sjukt sätt är också killi'n it!
riktigt bra snubbe, han å wallisch till WINTERJAM!
haha de må så vara, men jag har fan aldrig hört om han.. haha kanske bara är jag i hela världen.. men men så kan de vara, man kan inte vara med på noterna hela tiden!NiclasK sa:Assså respirator nu e du lite pinsam:Pjeppenator sa:whaat!! Alexis Godbout var sinnessjuk! aldrig hört om han men fan vilken kille, dedär gapet i början är helt stört!
å sw 10 wallischmute? haha galet, sen hans vanliga mute som han tweakar på nå sjukt sätt är också killi'n it!
HAHANiclasK sa:Assså respirator nu e du lite pinsam:Pjeppenator sa:whaat!! Alexis Godbout var sinnessjuk! aldrig hört om han men fan vilken kille, dedär gapet i början är helt stört!
jaa, det brukar ju vara med snowboard åkareRailReppin sa:det finns vell en snowboard kategori till den här tävlingen eller tänker jag på någon annan ?
FEL. Permin vann på en switch 1080 OCH hans 7a. Det var de två bästa åken som räknades och dessa fick inte vara samma trick. Men ja hans dubbeltail var sjukt snygg, men det vara inte bara på den han vann vill jag påpeka. Det handlar om att kunna utföra de svåra tricken snyggt, alltså som på vilken annan tävling som helst.J-rockner sa:Asså något som förundrar mig rätt mycket. Namnet på tävlingen är King of STYLE.
Om folk kommer ihåg från förra året så vann Richard Permin med en sw 7 dub tail. Riktigt mycket stil och skönt stomp på den. Och där visade tävling att den står för vad den säger.
H-T vann över mig för första gången! Grattis!H-T sa:FEL. Permin vann på en switch 1080 OCH hans 7a. Det var de två bästa åken som räknades och dessa fick inte vara samma trick. Men ja hans dubbeltail var sjukt snygg, men det vara inte bara på den han vann vill jag påpeka. Det handlar om att kunna utföra de svåra tricken snyggt, alltså som på vilken annan tävling som helst.J-rockner sa:Asså något som förundrar mig rätt mycket. Namnet på tävlingen är King of STYLE.
Om folk kommer ihåg från förra året så vann Richard Permin med en sw 7 dub tail. Riktigt mycket stil och skönt stomp på den. Och där visade tävling att den står för vad den säger.
Andy_Banton sa:Den här med Gus Kenworthy är riktigt bra, en del galna trick.
Damn! Tycker nästan Kenworthy ska vidare. Fattar inte att han kan snitta 4.5 och Spriggs 5 när Gus är mil före stil och nivåmässigt. Med den här editen känns det som att han och Walisch ska vidare. Läskig konkurrens nu förresten: Cosco,Wallisch,Kenworthy,Oscar Harlaut, Hornbeck,Gallardo och Gaute.
Sen har den här Scott Vail glidit upp som en utmanare
Setermaan sa:Andy_Banton sa:Den här med Gus Kenworthy är riktigt bra, en del galna trick.
Damn! Tycker nästan Kenworthy ska vidare. Fattar inte att han kan snitta 4.5 och Spriggs 5 när Gus är mil före stil och nivåmässigt. Med den här editen känns det som att han och Walisch ska vidare. Läskig konkurrens nu förresten: Cosco,Wallisch,Kenworthy,Oscar Harlaut, Hornbeck,Gallardo och Gaute.
Sen har den här Scott Vail glidit upp som en utmanare
Oj oj jag tror va har vinnaren av king of style här !!!!! vilken steeeze !
haha, mytarn ...edollo sa:tack för att ni röstar på mig.
och vem är du? du är iaf inte jag... även om du försöker utge dig att vara mig...edollo sa:tack för att ni röstar på mig.
harlaut är ju redan vidare :Phyllengren sa:känns det inte som att harlaut å wallisch är självklara?