King Of Style Video Qualification UPD

tom wallisch leder just nu enligt youtube's "top rated this week" av alla bidrag

henrik harlaut 2a och gabriel gallardo 3a....

en sak ja inte förstår är att varför lägga in railklipp i filmen när man kvalar till en hopptävling? känns lite ogenomtänkt. ja tycker wallisch ska med om någon!

k4rlsson sa:
Setermaan sa:
Hur fan kan man göra en random edit utan musik till kvalet? Går man in såpass halvhjärtat vet jag inte om man ens borde kvala. Clarke går bort, även om jag gillar honom i vanliga fall så var varken åkningen eller filmen något som imponerade. Blir även besviken på Spriggs. Däremot imponerade Gallardo och Paul Bergeron.
hoppas du skojar när du säger att åkningen inte är imponerad? mike clarke och henrik harlaut är väl dom med bäst tricks i detta kval? ¨

ja menar kollla in clarkes sw dub! ¨

mega!

sen om clarkes edit kanske inte är den bästa, men åkningen kan man inte klaga på och eftersom det är ett kval till en tävling så är det ju åkningen man ska kolla på inte redigeringen osv..
Clarke har ändå presterat mycket bättre. Tricken var det inget fel på, men om man jämför med de långsamma goa grejerna i Realtime så känns det halvdant. Hornbecks stil- det borde vara en måttstock för alla. Sjukt jämnt i toppen, jag menar Wallisch,Hornbeck,Gallardo och Harlautarna skulle alla kunna gå vidare. Sen skulle Thon va ett kul tillskott, känns dock inte som att han kommer med.

Gautes Silseth drog ju fan till med underflip till frontflip åt båda hållen! grym åkning i övrigt av honom också

whaat!! Alexis Godbout var sinnessjuk! aldrig hört om han men fan vilken kille, dedär gapet i början är helt stört!

å sw 10 wallischmute? haha galet, sen hans vanliga mute som han tweakar på nå sjukt sätt är också killi'n it!

riktigt bra snubbe, han å wallisch till WINTERJAM!

jeppenator sa:
whaat!! Alexis Godbout var sinnessjuk! aldrig hört om han men fan vilken kille, dedär gapet i början är helt stört!

å sw 10 wallischmute? haha galet, sen hans vanliga mute som han tweakar på nå sjukt sätt är också killi'n it!

Assså respirator nu e du lite pinsam:P

NiclasK sa:
jeppenator sa:

haha de må så vara, men jag har fan aldrig hört om han.. haha kanske bara är jag i hela världen.. men men så kan de vara, man kan inte vara med på noterna hela tiden!
duktig kille iallafall :D

NiclasK sa:
jeppenator sa:

HAHA

kolla på Gaute Sils vid 14 sekunder, helt stört. han ska fan till king of style. är det någon som vet var listan på alla klara åkare finns? vilka är med?

Asså något som förundrar mig rätt mycket. Namnet på tävlingen är King of STYLE.

Om folk kommer ihåg från förra året så vann Richard Permin med en sw 7 dub tail. Riktigt mycket stil och skönt stomp på den. Och där visade tävling att den står för vad den säger.

Och hälften i den hära tråden snackar enbart dubbel flippar. Jag är knappast emot dubbelflippar fast de är få som gör dem med stil, de ända jag kommer på är jacobs dub cork 12 och jons kangaroo. Resten ser snygga ut men långt ifrån lika snygga som de som görs med stil.

Fanns riktigt bra åkare med i den hära tävlingen och jag vette fan vem jag tycker ska få fara till Winter jam.

Upp till diskussion =)

J-rockner sa:

Om folk kommer ihåg från förra året så vann Richard Permin med en sw 7 dub tail. Riktigt mycket stil och skönt stomp på den. Och där visade tävling att den står för vad den säger.
FEL. Permin vann på en switch 1080 OCH hans 7a. Det var de två bästa åken som räknades och dessa fick inte vara samma trick. Men ja hans dubbeltail var sjukt snygg, men det vara inte bara på den han vann vill jag påpeka. Det handlar om att kunna utföra de svåra tricken snyggt, alltså som på vilken annan tävling som helst.

H-T sa:
J-rockner sa:

FEL. Permin vann på en switch 1080 OCH hans 7a. Det var de två bästa åken som räknades och dessa fick inte vara samma trick. Men ja hans dubbeltail var sjukt snygg, men det vara inte bara på den han vann vill jag påpeka. Det handlar om att kunna utföra de svåra tricken snyggt, alltså som på vilken annan tävling som helst.
H-T vann över mig för första gången! Grattis! ;););) (ironi du har vunnit alla gånger)

Men ja det har du rätt i fast det var nog Sw 7 dub tailen som satt pricken över I,et så han vann. De flesta andra körde rätt mycket sw 10.

Tycker dock de var absolut rätt att han vann

Andy_Banton sa:
Den här med Gus Kenworthy är riktigt bra, en del galna trick.
Damn! Tycker nästan Kenworthy ska vidare. Fattar inte att han kan snitta 4.5 och Spriggs 5 när Gus är mil före stil och nivåmässigt. Med den här editen känns det som att han och Walisch ska vidare. Läskig konkurrens nu förresten: Cosco,Wallisch,Kenworthy,Oscar Harlaut, Hornbeck,Gallardo och Gaute.

Sen har den här Scott Vail glidit upp som en utmanare

Setermaan sa:
Andy_Banton sa:
Den här med Gus Kenworthy är riktigt bra, en del galna trick.
Damn! Tycker nästan Kenworthy ska vidare. Fattar inte att han kan snitta 4.5 och Spriggs 5 när Gus är mil före stil och nivåmässigt. Med den här editen känns det som att han och Walisch ska vidare. Läskig konkurrens nu förresten: Cosco,Wallisch,Kenworthy,Oscar Harlaut, Hornbeck,Gallardo och Gaute.

Sen har den här Scott Vail glidit upp som en utmanare

Oj oj jag tror va har vinnaren av king of style här !!!!! vilken steeeze !

Hoppas inte Gus Kenworthy går vidare..han har jävligt kantig stil tycker jag, inte på den här filmen men på en del andra filmer han har gjort. Stilen ser till och med mer ansträngd ut en Brogans stil..

Tillbaka
Topp