Klädsökar - Tråden. Fråga här!

• Trådstartare Trådstartare Thomsson
  • Start datum Start datum
T

Thomsson

Guest
Många frågar ju efter kläder mm. så därför tänkte jag att vi kanske skulle kunna starta en tråd som rör ämnet så slipper det mycket onödiga trådar. Om det redan finns en liknande tråd så ber jag om ursäkt.

Här ska du inte sälja nåt, men om du har nåt nån annan söker så visst!

Jag söker iaf vad den första grön(ish) jackan Austin har på sig i denna(2:23 in i videon):

Senast ändrad:
Hitta den inte, hörde att han sa Niké men vette tusan vad det är för modell!

vad är det för tröja som Åke har i den här filmsnutten från Bert-filmerna?!??! Beundrar den där tröjan och jag vill ha en sån så grooovt mycket.

Senast ändrad:
Som jag har förstått det så är det här ingen köp och sälj tråd, utan en tråd för att hitta kläder som man sett i en video eller dylikt - så försök INTE sälja era kläder här köp/sälj är till för det.

Senast ändrad:
yo bitches!

har kommit fram att det blir han signatur jacka från nike 6.0 vad mer den heter vet jag inte.
men googlar man på det så är det den jackan som kommer fram iallafall :)

Hej! Testar igen...
Var hittar jag:
1. Colourwears nya kollektion online?
2. Nocopy kläder?

Och gärna även längden till dessa, förstår mig icke på denna: Nocopy Sizechart

Vill även tillägga en tredje fråga, någon som har erfarenhet av Ridersheaven?

Tack på förhand!

The North Face Gonzo jacket (fall 2010) søkes veldig! :D

jeg har letet som idiot over alt på nettet etter denne jakka. det er den gule og svarte som tom wallisch brukte i fjor. er ikke tilgjengelig i europa sin kollektion. har googlet og sjekket ebay i flere dager for å finne en butikk i usa eller utlandet som kan ha denne jakken i xl. helst gul bukse også.

om noen kan hjelpe meg med dette hadde jeg vært veldig takknemlig :)

på forhånd takk! her er jakke og bukse.

buerjr sa:

jeg har letet som idiot over alt på nettet etter denne jakka. det er den gule og svarte som tom wallisch brukte i fjor. er ikke tilgjengelig i europa sin kollektion. har googlet og sjekket ebay i flere dager for å finne en butikk i usa eller utlandet som kan ha denne jakken i xl. helst gul bukse også.

[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/a870b743a61ef2fe2c23c94b230e488e.jpg[/url]
Här har du buerjr: North Face Gonzo snow Jacket Tyvärr bara i storlek L

Anthon sa:
buerjr sa:

[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/a870b743a61ef2fe2c23c94b230e488e.jpg[/url]
Här har du buerjr: North Face Gonzo snow Jacket Tyvärr bara i storlek L
takk, men som sagt så ville jeg hatt xl. lurer nesten på om det er umulig å få tak i... :(

FrasseOyan sa:
Hej! Testar igen...
Var hittar jag:
1. Colourwears nya kollektion online?
2. Nocopy kläder?

Och gärna även längden till dessa, förstår mig icke på denna: Nocopy Sizechart

Vill även tillägga en tredje fråga, någon som har erfarenhet av Ridersheaven?

Tack på förhand!
Prova att slänga iväg ett mail till 1@nocopysports.com och fråga om kläder och sånt.

ang. sizecharten så ser du olika bokstäver och linjer på bilderna av plaggen , och i tabellerna står det ju t.ex : a som xs = 76 , a som M = 85 osvosv..... då tittar du efter linje a på bilderna av plaggen och då är det alltså den linjen som är t.ex 76 cm vid xs!

Hoppas det var till någon hjälp, annars kan du skriva i min gästbok så ska jag försöka förklara bättre !

Senast ändrad:
Lib-tech assistant coaches i EU? Blue-tomato tog inte in den jackan av nån anledning...

assistant-coach_purple1.png

Tjena är det någon som vet var man kan få tag på en Analogjacka i modellen Analog unlikely futures, eller jag är nästan helt säker på att modellen heter så.
Det är en äldre Analog modell som jag är sugen på men kan ej hitta någonstans!

hej har försökt att få tag på foursquare ply jacka orange i storlek L. någon som vet var jag kan få tag på denna för har sök över allt men ej hittat den?

Hej, skulle gärna vilja ha lite tips på jackor. Någon som funkar både i backen och rent allmänt, lite oversize är att föredra då mina snowboardbyxor är skapligt stora. De är för övrigt väldigt rosa, skulle vara bra om jackan matchade och svart är ju en bra färg. Gärna en damjacka, men tycker att det är svårt att hitta någon passande i den kategorin då de ofta är synbart figursydda. Så därför behöver jag tips (såg tråden med länkar till olika stores men skulle gärna ha tips på specifika jackor) :)

elinlinnea sa:
Någonstans mellan 167-169 cm :)
Jag tycker det är sjukt snyggt när det är lite figursytt på tjejjackorna! Det beror förstås på hur stora byxor du har...
http://www.sweetprotection.com/snow/technical-clothing/?p=careless-jacket&pid=332
ovanstående i vit/lila skulle nog se rätt bra ut.

eller någon av dessa oakleyjackor:
http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=26019&ProductDetailId=176461
http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=26050&ProductDetailId=176686
http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=26042&ProductDetailId=176617

typ!

hej kära vänner!

jag har läänge varit på jakt efter ett par tighta svarta snowboardbyxor. Problemet är att min budget är lika tight som byxorna jag kollat på.

Några förslag?

Keep in tight /Daniel

Tillbaka
Topp